رای مقابله با حملات سایبری ایران “گنبد آهنین دیجیتال” می سازیم

۱۳م دیماه ،

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ساخت “سپر گنبد آهنین دیجیتال” برای مقابله با آنچه وی حملات سایبری ایران خواند، خبر داد.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، جروزالم پست نوشت:  بنیامین نتانیاهو در مراسم افتتاح طرح تازه این رژیم در کالج علمی «عصقلان» برای آموزش جوانان در جنگ های سایبری مدعی شد اسرائیل از جانب ایران در خطر است.

وی با اشاره به عصر فضای مجازی، سیستم‌های حیاتی این رژیم را در معرض خطر حملات سایبری ایران توصیف و تاکید کرد: «مرکز ملی سایبری اسرائیل» را به این منظور و برای مقابله با حملات سایبری ایران تاسیس کرده ایم.

در این مراسم همچنین رئیس مرکز ملی سایبری اسرائیل با اشاره به ساخت “سپر گنبد آهنین دیجیتال” گفت: می بایست روش‌ها و تاکتیک‌های عملیاتی خود را توسعه داده و پیشرفته کنیم. گنبد آهنین دیجیتال نمونه ای از این حرکت به سوی پیشرفت در دنیای مجازی و سایبری است.

ادعاهای مقامات رژیم صهیونیستی در حالی مطرح می گردد که سپر دفاع موشکی گنبد آهنین این رژیم در طول جنگ ۸ روزه غزه نه تنها نتوانست موشک‌های ساده و بعضا دست ساز مقاومت را بطور کامل رهگیری و از نفوذ آنها به خاک سرزمین‌های اشغالی جلوگیری کند، بلکه نتانیاهو را وادار کرد به ناکارآمدی آن در مقابله با حملات موشکی مقاومت اذعان کند. 

این سامانه دفاعی رژیم صهیونیستی تنها توانسته بود درصد بسیار پایینی، حدود ۲۰۰ موشک از موشک‌های مقاومت را رهگیری و منهدم کند. در حالیکه بیش از ۱۵۰۰ موشک فلسطینی به سرزمین‌های اشغالی شلیک شده و قلب تل آویو را نیز هدف قرار داده بودند.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.