رحمتی: در خدمت دروازه‌بان استرالیایی هستم

سید مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی استقلال و آلومینیوم هرمزگان درباره شرایط استقلال اظهار کرد: چهار بازیکن از تیم ما در اردوهای تیم ملی بودند و به همین دلیل قبل از شروع تمرینات نیاز به این داشتیم که بیشتر استراحت کنیم و ما قبل از اردوی ترکیه به جمع تیم اضافه شدیم، اما سایر بازیکنان تمرینات سختی را پشت سر گذاشتند و با قدرت کار را آغاز کردند. در اردوی ترکیه نیز باید از بدنسازی خارج می‌شدیم و به بازی‌های دوستانه می‌پرداختیم. و بازی‌های خوبی را انجام دادیم.

به نقل از ایسنا ،کاپیتان تیم فوتبال استقلال ادامه داد: با توجه به مهره‌های سال گذشته و بازیکنانی که امسال جذب شدند تیم خوبی داریم و در شرایط خوبی بسر می‌بریم. در حال حاضر مهم این است که استارت کار را خوب بزنیم و بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم تا هم کار ما راحت شود و هم هواداران را خوشحال کنیم.

مهدی رحمتی درباره این که در حال حاضر کاپیتان استقلال است، آیا بیشتر با رسانه‌ها تعامل خواهد کرد یا خیر؟ گفت: همیشه بعد از بازی‌ها چه زمانی که شکست می‌خوردیم و چه زمانی که پیروز می‌شدیم، از مصاحبه و پاسخگویی فرار نمی کردم. اما گاهی حاشیه‌های به وجود می‌آید که اگر سکوت کنیم بهتر است تا زمانی که آن مسایل فروکش کند.

وی ادامه داد: همین اول فصل درباره کاپیتانی اخبار مختلف و حواشی متفاوتی از سوی برخی از رسانه‌ها منتشر شد که فکر می‌کنم اشتباه بودند. به هر حال کادر فنی و مدیریت باشگاه نظراتی دارند و خودشان تصمیم می‌گیرند و جای دارد که از بزرگترهای تیم مانند صادقی، اکبرپور، منتظری، برهانی و حیدری درباره بحث کاپیتانی تشکر کنم و فکر می‌کنم که در استقلال احترام به بزرگ‌تر حرف اول را می‌زند و از بازیکنان ممنونم که به خاطر سابقه ملی من این لطف را داشتند تا من کاپیتان شوم.

رحمتی در ادامه بیان کرد: حتی مجید صالح شاهد است که در بازی تدارکاتی اول ما من نمی‌خواستم بازوبند را ببندم، اما اکبرپور و صادقی با اصرار این کار را کردند.

دروازه‌بان استقلال درباره احتمال پیوستن یک دروازه‌بان استرالیایی به استقلال گفت: من اطلاعی ندارم و این مساله در حیطه کار سرمربی و کادر فنی است که چه کسی به تیم بیاید و چه کسی نیاید. سال گذشته هم حرف و حدیث‌های زیادی وجود داشت که گفته بودند من گفته‌ام چه کسی باشد یا نباشد. اما امسال دیدید که من و محمدی با هم قراردادمان را ثبت کردیم. اگر نیاز است که یک دروازه‌بان استرالیایی به تیم اضافه شود، در خدمت او هستیم و تابع تصمیم کادر فنی هستم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.