رحیمی : بر دست کارآفرینان باید بوسه زد

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ‘محمدرضا رحیمی ‘ عصر امروز –سه شنبه – در هفتمین جشنواره ملی امتنان از کار آفرینان خطاب به آنها گفت: ما می خواهیم به کمک شما بزرگترین نه را به بزرگترین قدرتهای جهان بگوییم ؛ از این رو باید بایستیم و مقاومت کنیم .

رحیمی با یاد آوری اینکه غرب و آمریکا تحریم های خود را از اسفند ماه سال گذشته علیه ایران اسلامی شدت بخشیدند، افزود : آنها اجازه حمل بار کشتی های خود به کشورمان را نداده اند و ما از این فرصت استفاده کرده و با تکیه بر بزرگترین ناوگان کشتیرانی حمل و نقل خود اقدام به حمل بار به کشورمان می کنیم .

معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمند و بزرگی به شمار می رود ،گفت : ایران اسلامی دیگر مانند گذشته ذلیل نیست که آنها بخواهند علیه کشورمان هر برنامه ای را طرح ریزی کنند.

** جریانی از دروغ و تهمت علیه دولت به راه افتاده است

وی با بیان اینکه استکبار جهانی کوچکتر از آن است که برای ملت ایران مشکلی ایجاد کند ،افزود : در حال حاضر جریانی از دورغ و تهمت در سایت ها و رسانه های مختلف علیه دولت به راه افتاده است ؛ گویی در شرایط تحریم قرار نداریم و همه مشکلات در نتیجه اقدامات دولت است .

رحیمی ادامه داد: دولت در شرایط کنونی سیلی نه از دشمنان در خارج بلکه از دوستان و در داخل کشور می خورد .

معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر اینکه دولت و ملت از گردنه تحریم ها به سلامت عبور خواهد کرد ،گفت : با توجه به تهمت ها و جو سازیهای رسانه ای نمی توانیم تمامی مشکلات را بیان کنیم زیرا در عرصه اطلاع رسانی برخی قلم ها در دست دوستان نیست .

وی با بیان اینکه برخی مطبوعات به تحریف مطالب بیان شده در دولت می پردازند ،یاد آور شد : در جلسه ای در مورد تحریم و مسائل مربوط به ارز و گوشت و مایحتاج مردم بحث شد اما یک رسانه با تحریف سخنان من اعلام کرد که علت گرانی مرغ استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کنونی نمی توان تمام حرف ها را گفت ،افزود : از منظر برخی افراد، دولت هر کاری که انجام می دهد از جمله سفرهای استانی اشکال دارد.

رحیمی با یاد آوری اینکه در دولت نهم و دهم اقدامات خوبی صورت گرفته است ،افزود : احمدی نژاد توانست برخی کارهایی که در طی ۵۰ سال انجام می شد را در طی دودوره دولت نهم و دهم انجام داد ؛زیرا وی تمامی آرزوهای دنیا را از خود سلب و توجه خود را معطوف به مردم و کارآفرینان کرد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه رفیع کار آفرینان اشاره کرد و گفت : با یک تقدیر ساده نمی توان شان و جایگاه این قشر را بیان کرد .

رحیمی از کار آفرینان خواست راه خود را با قدرت ادامه دهند تا جمهوری اسلامی ایران بتواند در سایه تلاش آنها گام محکمی در جهت رسیدن به قله های پیشرفت بردارد .

در پایان این مراسم رحیمی از ۳۱ کارآفرین برتر و پنج کارآفرین شایسته با اهدای لوح یادبود و همچنین ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانک تجلیل کرد.

رحیمی همچنین در حاشیه این مراسم از نمایشگاه کار آفرینی مدد جویان سازمان بهزیستی کشور بازدید کرد .

سیام **۲۰۲۳ ۱۴۱۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۵۶۲۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.