رده‌بندی شرکت‌ها در خدمات پس از فروش

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

نتایج ارزیابی شرکتهای عرضه‌کننده خدمات پس از فروش خودروهای سبک و سنگین داخلی و وارداتی در سال ۹۲ منتشر شد.

 مدیرکل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت،معدن و تجارت گفت: شرکتهای عرضه کننده خدمات پس از فروش خودرو های سبک و سنگین براساس گستردگی شبکه نمایندگی های مجاز به ۴ گروه تقسیم‌بندی می‌شوند.

امیرحسین قناتی افزود: این تقسیم‌بندی در گروه شرکتهای عرضه کننده خدمات پس از فروش خودروهای سبک، شرکتهای دارای بیش از ۱۰ نمایندگی مجاز و شرکتهای دارای کمتر از ۱۰ نمایندگی مجاز و در گروه شرکتهای عرضه کننده خدمات پس از فروش خودروهای سنگین، شرکتهای دارای بیش از ۱۲ نمایندگی مجاز و شرکتهای دارای کمتر از ۱۲ نمایندگی مجاز است.

وی گفت: در گروه خودروهای سبک شرکت ایساکو، سایپا یدک و اطلس خودرو با کسب ۸۱٫۷ و ۸۰ و ۷۸٫۱۸ امتیاز به ترتیب مقام اول تا سوم را در میان ۲۰ شرکت عرضه کننده خدمات پس از فروش در سال ۹۲ کسب کردند.

قناتی ادامه داد: شرکت سایپا یدک (ویژه محصولات پارس خودرو) با رشد ۵٫۴۲ درصدی در امتیاز، مدیا موتور ۱۰٫۳ درصد، خودرو سازی سینا ۱۲٫۴۱ درصد و آلفا موتور با ۱۱ درصد رشد، موفق به ارتقا رتبه اکتسابی در سال ۹۲ نسبت به سال ۹۱ شدند.

مدیرکل صنایع خودرو و نیرو محرکه افزود: در گروه خودروهای سنگین شرکت ماموت دیزل و گواه با کسب ۷۶٫۲ و ۶۹ امتیاز، به ترتیب مقام اول و دوم را در میان ۱۶ شرکت عرضه کننده خدمات پس از فروش خودروهای مذکور در سال ۹۲ کسب کردند.

قناتی همچنین گفت: شرکت آکیا خودرو با ۲۲۵ درصد و شرکت آذهایتکس با ۲۰۶ درصد، در میان شرکتهای عرضه کننده خدمات پس از فروش خودروهای سنگین، بیشترین درصد رشد در کسب امتیاز و ارتقا رتبه در سال ۹۲ نسبت به سال ۹۱ را دارا هستند.

— .

آخرین اخبار اقتصادی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.