رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۴، هوشیاری نظامی ایران را iبه نمایش می‌گذارد

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

محسنی‌ثانی با یادآوری برگزاری مانور مشترک ارتش،سپاه و بسیج مستضعفین مطرح کرد

رئیس کمیته امنیت مجلس، رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۴ را نمایش توانمندی‌های دفاعی و هوشیاری نظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

 محمدرضا محسنی‌ثانی نماینده مردم سبزوار، خوشاب و جغتای در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، برگزاری رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۴ را در ارتقای سطح آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران موثر خواند و گفت: از مهمتری اهداف این مانورها، نمایش دستاوردها و تجهیزات نظامی و تسلیحاتی، عملیاتی کردن طرح‌های نظامی و آموزش نیروها است.

وی در ادامه افزود: رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۴، تنها بخشی از دستاوردهای دفاعی ایران در حوزه پدافند هوایی را iبه معرض نمایش می‌گذارد و این در‌حالیست که دشمنان قدرت حقیقی ایران را  تنها در وقت دفاع خواهند دید.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان‌اینکه این رزمایش‌ها iبه خوبی نشان می‌دهد که ایران در اوج توانمندی‌های دفاعی و هوشیاری نظامی قرار دارد، اظهار داشت: این رزمایش از یک‌سو سبب ارتقای آمادگی نظامیان شده و از سوی دیگر اقتدار دفاعی ما را iبه نمایش می‌گذارد.

رئیس کمیته امنیت مجلس با بیان اینکه در حال‌حاضر در سطوح مختلف نظامی از وضعیت بسیار مقتدرانه‌ای برخوردار هستیم، خاطر نشان کرد: این رزمایش‌ها سبب می‌شود که احدی iبه خود اجازه تعرض iبه ایران را ندهد.

گفتنی است، رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۴، با محوریت پدافند هوایی و با مشارکت ارتش، سپاه و بسیج مستضعفان از دوشنبه (۲۲ آبان‌ماه) iبه مدت چهار روز در نیمه شرقی کشور آغاز شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.