رزمایش موشکی سپاه پاسخی به بی ادبی سیاسی غرب است

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به منطقه عملیاتی رزمایش پیامبر اعظم(ص) هفت ، سردار سرلشکر ‘حسین سلامی’ روز سه شنبه پس از شلیک موفقیت آمیز موشک های برد بلند، برد متوسط و برد کوتاه و اصابت موفقیت آمیز آنها به پایگاه های فرضی نیروهای فرامنطقه ای در کویر سمنان در جمع خبرنگاران افزود: این رزمایش نشان دهنده اراده سیاسی ملت ایران در دفاع از ارزش های حیاتی و منافع ملی آن است که به شکل نمادین و با استفاده از انواع موشک ها به نمایش گذاشته شد.

وی، هدف عملیاتی این رزمایش را انهدام پایگاه های فرضی نیروهای فرامنطقه ای با استفاده از شلیک همزمان تعداد زیادی از انواع موشک ها در مسافت ها و نقاط مختلف عنوان کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: از دیگر اهداف عملیاتی این رزمایش نشان دادن فعالیت های بالای انواع موشک های ساخت متخصصان متعهد ایرانی که دارای ویژگی هایی چون سرعت روانسازی بالا، چابک سازی، رادار گریزی و دقت بالای ایجاد شده در آنها است.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: علاوه بر اهداف تاکتیکی این رزمایش به دنبال آن هستیم تا دقت و کیفیت های بالایی که در موشک های تولیدی کشور انجام شده را مورد ارزیابی های فنی و دقیق قرار دهیم.

وی یادآور شد: پیام این رزمایش نشان دادن عزم، اراده و اقتدار ملت بزرگ ایران در دفاع از منافع ملی و ارزش های حیاتی خود است. در این مقطع سرنوشت ساز از تاریخ اسلام و ایران است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری شلیک موفقیت آمیز دهها فروند انواع موشک های برد بلند، برد متوسط و برد کوتاه، اظهار داشت: آنچه که مشاهده کردید پرواز موشک ها به شکل موفقیت آمیز و دریافت آنها در مناطقی که اهداف در آنها متمرکز شده است.

سردار سلامی تصریح کرد: تا این مرحله از رزمایش به تمام اهداف پیش بینی شده به طور ۱۰۰ درصد دست یافته ایم.

سیام**۱۴۷۸**۹۱۳۲**۱۵۷۲**۱۳۳۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۱۶۸۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.