رزمایش موشکی پاسخ به بی‌ادبی غرب است

سردار سلامی در مرحله اصلی رزمایش پیامبر اعظم:

جام جم آنلاین: سردار سلامی در مرحله اصلی رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۷ گفت: این رزمایش واکنشی محکم به غرب است که با بی‌ادبی سیاسی با ملت ایران صحبت می‌کند و سخن از روی میز بودن تمامی گزینه‌ها به میان می‌آورد.پیام این رزمایش عزم و اراده ملت بزرگ ایران در دفاع از منافع ملی و ارزش‌های حیاتی در این مقطع سرنوشت ساز از تاریخ اسلام است.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سپاه نیوز سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه همزمان با برگزاری مرحله اصلی رزمایش، با اشاره به اهداف برگزاری این رزمایش موشکی گفت: هدف اصلی برگزاری این رزمایش نشان دادن اراده سیاسی ملت ایران در دفاع از ارزش‌های حیاتی و منافع ملی است که به شکل نمادین با پرتاب موشک برای جهانیان به نمایش درآمد.

سردار سلامی این رزمایش را واکنشی محکم به کسانی دانست که با بی‌ادبی سیاسی با ملت ایران صحبت می‌کنند و سخن از روی میز بودن تمامی گزینه‌ها به میان می‌آورند.

وی با اشاره به اهداف عملیاتی برگزاری رزمایش موشکی زمین به زمین نیروی هوافضای سپاه اظهار داشت:با شلیک همزمان ده‌ها فروند موشک که در مسافت‌ها و نقاط مختلف مستقر شده‌اند پایگاه شبیه‌سازی شده منطقه‌ای مورد هدف قرار گرفت.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش علاوه بر نشان دادن قابلیت‌های زیادی که در کیفیت موشک‌ها از جمله سرعت ،روانه و چابک‌سازی و رادارگریزی و دقت به وجود آمده ارزیابی دقیق و فنی کیفیت‌هایی که در موشک‌ها ایجاد شده به تصویر کشیده می‌شود.

سردار سلامی در ادامه گفت: تا این مرحله موفقیت‌های قابل پیش بینی به صورت صد‌درصد مورد قبول به دست آمده و با پرواز موشک‌ها به طور موفقیت‌آمیز و دریافت و اصابت آنها در منطقه هدف بحمدالله ما با آزمایش موشکی موفقی مواجه شدیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان با اشاره به پیام رزمایش موشکی پیامبر اعظم(ص) ۷ تاکید کرد: پیام این رزمایش عزم و اراده ملت بزرگ ایران در دفاع از منافع ملی و ارزش‌های حیاتی در این مقطع سرنوشت ساز از تاریخ اسلام است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.