آمادگی نیروی زمینی ارتش برای برگزاری سه رزمایش آتی

۱۹خردادماه،

امیر پوردستان:

آمادگی نیروی زمینی ارتش برای برگزاری سه رزمایش آتی

فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن اشاره به اینکه در سال ۹۲ نیروی زمینی رزمایش های متعددی را در تقویم کاری خود دارد ، از نتیجه رزمایش بیت المقدس ۲۵ که در منطقه عمومی اصفهان برگزار شده بود ابراز رضایت کرد .

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن اشاره به اینکه در سال ۹۲ نیروی زمینی رزمایش های متعددی را در تقویم کاری خود دارد ، از نتیجه رزمایش بیت المقدس ۲۵ که در منطقه عمومی اصفهان برگزار شده بود ابراز رضایت نموده و تاکید کرد که نیروی زمینی در این رزمایش به تمامی اهداف موردنظر خود دست یافته است.

 وی افزود: در برنامه نیروی زمینی در سال ۹۲ رزمایش های دیگری نیز پیش بینی شده است از جمله اینکه ما یک رزمایش رسته زرهی را در جنوب شرق کشور خواهیم داشت سپس در شمال شرق کشور رزمایش الگوی پیاده و در غرب کشور نیز رزمایش الگوی تانک برگزار خواهد شد.

امیر پوردستان در تشریح اهداف برگزاری رزمایش ها گفت: تلاش ما این است که در کنار این رزمایش ها هم بنیه آموزشی نیرو را تقویت کنیم و هم ظرفیت های عملیاتی نیروی زمینی را برای ورود به عرصه مقابله با تهدیدات در صحنه نبردهای ناهمتراز ارتقاء دهیم.


خبرگزاری مــهر
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.