رزمایش‌های سپاه طبق برنامه برگزار می‌شود / انتشار اخبار افتخار آمیز در آینده نزدیک

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت: رزمایش‌های سپاه طبق برنامه‌های یگانی به پیش رفته و در طول سال انجام شده است و ادامه خواهد داشت.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف با اشاره به اینکه رزمایش‌های تخصصی و یگانی از برنامه‌های ثابت سالانه سپاه است افزود: رزمایش‌های سپاه در چارچوب برنامه‌های ابلاغی سالانه و با جدول زمان بندی مشخص به دو صورت تخصصی و مشترک نیرویی در سال ۹۲ اجرا شده است و تا پایان سال نیز اجرا می‌شود.

وی گفت: بر اساس سیاست‌ها و تدابیر مورد نظر، تعداد اندکی از رزمایش‌های سپاه، بنا به ضرورت و با پیوست‌های رسانه‌ای پیش بینی شده با پوشش خبری همراه است که  این گونه رزمایش‌ها شامل برنامه‌های مشترک بین نیروهای سه گانه دریایی، زمینی و هوا فضای سپاه و  نیز بسیج است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برگزاری رزمایش از جمله برنامه‌های سپاه و بسیج برای حفظ و ارتقای آمادگی‌های‌ همه جانبه دفاعی است، تصریح کرد: برگزاری رزمایش از گزینه‌های مسلم و ثابت سالانه سپاه در عرصه آمادگی‌های یگانی است و رسانه‌ای شدن آن در چارچوب سیاست‌های دفاعی کشور و با هماهنگی و اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح صورت می‌گیرد.

سردار شریف در پایان با رد برخی گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای تاکید کرد: در آینده نزدیک اخبار افتخار آمیزی از رزمایش‌های سپاه به آگاهی ملت شریف ایران و افکار عمومی جهانیان خواهد رسید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.