رسالت: دولت احمدی­نژاد دولت در ۳۰۰ روز آینده نقاط سیاه دامن خود را پاک کند

*یکی از نگرانی هایی که همواره در واپسین سال دولت ها وجود داشته کوتاهی و سستی در فعالیت های تلاشگرانه بوده است. اینکه دولتمردان در آخرین سال مسئولیتشان پس از یک سری تبلیغات در شهریور ماه به تدریج کار را رها کنند و انگیزه های سابق خود را برای خدمت از دست بدهند.  این در حالی است که اهمیت آخرین سال دور دوم عمر دولت ها اگر به مراتب بیشتر از سالهای دیگر نباشد، کمتر نیست. چرا که دولت ها در سال پایانی، آخرین صفحه کتاب خدمت خود را

*دولت امروز باید پنجه در پنجه دشمن بیندازد و با تحریم های بی سابقه ای که علیه ملت ایران وضع شده  زورآزمایی کند. چرا که تمام تلاش دشمن عقب نشینی دولت و تمام همت دولت باید شکستن کمر تحریم ها و جلوگیری از وارد شدن فشارها به مردم باشد. از طرفی دولت ۷ سال کار شبانه روزی در کارنامه خود برای ارائه به مردم دارد. جمع بندی و صورتبندی این همه کار و خدمتی که در این دو دولت انجام شده خود نیازمند هنر و خلاقیت است.

*دولت دهم در سال پایانی عمر خود نباید اجازه دهد که پایان مسیر این دولت در نشیب باشد. دولت مامور به ختم کار در فراز است. این دولت در دو سه سال گذشته در کنار نقاط قوت خود در مظان برخی اتهامات نظیر انحراف از گفتمان انقلاب نیز بوده است. دولت می تواند در بیش از ۳۰۰ روز آینده این نقاط سیاه را از دامن خود پاک کند و کارنامه سفیدی از خود به جای بگذارد. اگر احمدی نژاد از همین امروز تصمیم بگیرد می تواند افکار عمومی را یک بار دیگر پشت سر خود بسیج کند فقط کافی است ارزش زمان باقی مانده را بداند و همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز تاکید فرمودند راز گرایش عمومی مردم به دولت خود را باز یابد و آن را مجددا احیا کند. امروز در دهه چهارم انقلاب گرایش عمومی مردم و مسئولان کشور به حرکت انقلابی، جهت‌گیری انقلابی، ارزشهای انقلابی و مبانی انقلاب است. مردم احمدی نژاد را در دل گفتمان انقلاب می پذیرند و نه خارج از آن!

/۲۷۲۱۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.