رسانه‌ جنبشی در اندیشه‌ها بوجود آورده است

۲۸ آبان ،

محمد سریر/

امکانات رسانه ای جنبشی در اندیشه ها بوجود آورده است.زمانی برای اطلاع از یک مطلب کوچک باید به کتاب های فراوانی مراجعه می کردیم اما الان امکاناتی وجود دارد که سبب می گردد جنبشی در اندیشه های همه جوامع پیدا شود.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین،دکتر محمد سریر، رئیس هیئت مدیره خانه موسیقی گفت:مهمترین تحولی که در اطلاع رسانی در دو دهه اخیر در جهان پدید آمده، پیوند بین انسان‌ها در سراسر جهان است و این انقلاب رسانه ای ست. در وقتی که جوان تر بودیم برای اطلاع از یک مطلب کوچک باید به کتاب‌های فراوانی مراجعه می‌کردیم اما الان امکاناتی وجود دارد که سبب می‌شود جنبشی در اندیشه‌های همه جوامع پیدا شود.

وی افزود: آن چیزی که در همه عرصه‌ها به ویژه عرصه فرهنگ تاثیر گذار بود همین پل بلند و مستحکمی‌است که مردم دنیا را به هم پیوند داده است.یادم هست که در وقتم جوانی اگر نت یک آهنگ را می‌خواستیم تنها یک مغازه وجود داشت که باید آنجا دنبالش می‌گشتیم اما امروز پشت دستگاه می‌نشینیم و پرینت می‌گیریم و بسیار سبب رشد اندیشه و فکر هنر موسیقی شده است.

رئیس هیئت مدیره خانه موسیقی گفت: جشنواره وبلاگ‌ها و پایگاه اینترنتی‌های موسیقی و جمع شدن فعالان این عرصه در حقیقت تشویق و ترغیب کسانی است که در ارتقا این ارتباط فعالیت می‌کنند تا اندیشه‌های نو و فکرهای غنی منتقل شود.

وی افزود: در حوزه ارتباطی یکی از مهمترین موضوعات، کپی رایت است که در دنیا هم بسیار روی این مساله کار می‌کنند. بسیار مهم است که افراد بتوانند در این زمینه و در این ارتباطی که از کنترل هم خارج شده، حقوق خودشان را داشته باشند. اگر این حقوق رعایت شود مشوقی برای بروز ایده‌های نو خواهد بود.

دکتر سریر در پایان سخنانش گفت: برگزاری این جشنواره قدم بزرگی است و بعد‌ها متوجه آن می‌شویم و امیدوارم این کار ادامه پیدا کند.

پایان پیام/۴۵


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.