رشد پارامترهای اعتباری کارگزاران بیمه در جهان

گردآوری توسط گروه بیمه ممتاز نیوز

بینا:کارگزاران تجارت های بزرگ که به طور عمومی فعالیت می کنند، به تدریج اهرم های مالی خود را کاهش می دهند؛ در فضایی که چندین شرکت کوچک تر برای کمک به تامین مالی خریدهای استقراضی در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۲۴ میلادی با بدهی های قابل توجه تازهی مواجه می شوند.

موسسه اعتبارسنجی “مودی” با انتشار یافتن گزارشی اعلام کرد که صنعت کارگزاری بیمه جهان سالم است.

به گزارش ممتاز: به نقل از نیوز بیزینس، موسسه مودی در گزارش خود با نام “کارگزاری بیمه: کارت امتیاز صنعت” آورده است که با در نظرگرفتن خدمات ارائه شده ارزشمند و جریان مالی ثابت می توان گفت که صنعت کارگزاری بیمه در جهان سلامت است. این جریان مالی توسط ساختارهای مالی مختلف و بزرگ حمایت می گردد.

در این گزارش همچنین تاکید شده، این صنعت همچنان از مزایایی نیازهای معتدل سرمایه گذاری و ترازنامه پایین ریسک های موجود بهره می برد.

این در حالی است که چالش های مانند افزایش بدهی های بالقوه به دنبال اشتباه ها و حذفیات، اهرم های مالی کلان در میان کارگزاران خصوصی و خطر یکپارچه سازی به دنبال ادغام شرکت ها اکنون در برابر صنعت بیمه قرار دارد.

“بن گلدبرگ” یکی از مولفان این گزارش، در این باره گفت: کارگزاران تجارت های بزرگ که به طور عمومی فعالیت می کنند، به تدریج اهرم های مالی خود را کاهش می دهند؛ در فضایی که چندین شرکت کوچک تر برای کمک به تامین مالی خریدهای استقراضی در سال ۲۰۱۲ و  ۲۰۲۴ میلادی با بدهی های قابل توجه تازهی مواجه می شوند.

موسسه مودی انتظار دارد که کارگزاران بزرگ در جهان مانند “مارش اند مک لنان” و “آئون” با افزایش EBITDA (درآمد قبل از محاسبه سود، مالیات،کاهش ارزش و استهلاک) از قدرت نفوذ خود بکاهند و میزان بدهی های خود را ثابت نگه دارند. این شرکت ها توسط شبکه های جهانی که خدمات مدیریت ریسک و راه حل های منابع انسانی را به مشتریان چندملیتی، ملی و میانه خود ارائه می دهند، شناسایی می شوند.

طبق گزارش مودی، کارگزاران کوچک تر به طور معمول بیمه های اموال و تصادفات را ارائه می کنند و کارمندان از فروش محصولات به مشتریان میانه خود و یا بازارهای ویژه از طریق شبکه های ملی و منطقه ای سود می برد. این شرکت ها نرخ EBITDA سالمی دارند اما بعضی از آنان اهرم های مالی بسیاری استفاده می کنند تا در خریدهای استقراضی به پشتیباتی شرکت های خصوصی از آنان بهره ببرند.

“بروس بالنتین” نائب رئیس موسسه مودی و یکی از مولفان این تحقیق، نیز گفت: پیش بینی می کنیم کارگزاران خصوصی در ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده از طریق رشد ترکیبی سازمان ها و شرکت هایی با حجم کوچک یا متوسط، پارامترهای اعتباری خود را به طور ملایم بهبود ببخشند.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.