رضازاده: هم با کوروش حرف زده ام هم با المپیکی ها/نگاه ما ملی است،همه برای ایران افتخار آفرینی کنند

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > مدیریت ورزش – رییس فدراسیون وزنه برداری می گوید کاملا مخالف انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی است.

به گزارش ممتاز؛حسین رضازاده همه چیز را به هفته آینده موکول می کند و می گوید:«تمام تلاش ما این است که تا هفته آینده تکلیف سرمربی تیم ملی بزرگسالان مشخص شود.»به نظر دیگر خودشان هم از این بلاتکلیفی خسته شده اند.به همین سبب هم هست که رضازاده می گوید:«باید به یک وفاق ملی برسیم.زمان دارد از دست می رود.بچه ها باید اردو تشکیل بدهند و خودشان را برای مسابقات آماده کنند.سعی می کنیم هرچه زودتر تکلیف را مشخص کنیم.»رضازاده می گوید هم با المپیکی ها و هم با کوروش باقری حرف زده و سالها روی همه این بچه ها سرمایه گذاری شده است.رضازاده دوست دارد کاری کند تا همه آنها باز هم برای ایران افتخارآفرینی کنند.

از مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا آغاز می کنیم.آقای توکلی هم اسامی نفرات دعوت شده به تیم ملی را معرفی کرده اند.

اسامی وزنه برداران به تیم ملی اعلام شده است و وزنه برداران اگر اشتباه نکنم از آخر همین ماه به اردو می روند.مسابقات اواخر امسال برگزار می گردد و بچه ها از آخر این ماه در کمپ تیم های ملی به اردو می روند تا آماده آماده باشند.

فکر می کنید وزنه برداران در این مسابقات چند مدال کسب می کنند و چه مقامی به دست می آورند.

پیش بینی سخت است.اما بچه ها ما مدعی می باشند و همیشه برای رسیدن به موفقیت تلاش می کنند.اظهار نظر کردن من در این شرایط شاید به آنها استرس وارد کند. ما سه مسابقه مهم را در پیش داریم.جدا از مسابقات قهرمانی آسیا آنها باید در مسابقات قهرمانی جوانان جهان و همچنین المپیک نوجوانان شرکت کنند.برنامه ها کمی فشرده است اما وزنه برداران ایران با قدرت در همه این رقابت ها حاضر می شوند.

تکلیف سرمربی تیم ملی بزرگسالان به کجا رسید؟قطعا این بلاتکلیفی ها به ضرر تیم ملی تمام خواهد شد.

ما در بزرگسالان رقابت های جهانی و بازی های آسیایی اینچئون را در پیش داریم.قطعا برای این مسابقات برنامه ریزی کرده ایم و این طور نیست که دست روی دست گذاشته باشیم.بر اساس برنامه ای که ریخته ایم تیم ملی از اواخر دی ماه و پس از پایان لیگ وزنه برداری به اردو می رود.

وزنه برداران قرار است بدون سرمربی به اردو بروند؟

همچنان در حال بررسی هستیم و تا هفته آینده همه چیز را نهایی می کنیم.ما نگاهی علمی و ملی به این ماجرا داریم و شک نداشته باشید که از تمام ظرفیت هایی که داریم برای ارتقای وزنه برداری استفاده می کنیم.

چند روز پیش شایعه شده بود که قرار است یک مربی خارجی هدایت تیم ملی وزنه برداری ایران را به دست بگیرد.

نمی دانم این شایعات از کجا منتشر می گردد اما من به عنوان رییس فدراسیون کاملا مخالف این اتفاق هستم.وقتی خودمان بهترین مربیان را داریم چرا باید از خارجی ها در ترکیب تیم ملی استفاده کنیم؟

این مربی داخلی همان کوروش باقری است؟اگر این طور است که باز هم المپیکی ها ساز خودشان را خواهند زد؟

آقای باقری استعفا داده اند.به هر حال ایشان شرایط خاص خودشان را دارند و قطعا نظر او برای ما محترم است.هم المپیکی ها و هم کوروش باقری از سرمایه های وزنه برداری ایران می باشند.برای همه آنها هزینه شده است و ما باید تلاش کنیم تا آنها بتوانند برای ایران افتخار بیاورند.همان طور که گفتم سال مهمی را در پیش داریم.من با ملی پوشان المپیکی حرف زده ام.با کوروش هم همین طور.در هر حال باید به یک جمع بندی خوب برسیم.جمع بندی ای که در نهایت به نفع ایران تمام شود.قهرمانان ما باید برای ایران افتخار کسب کنند.ضمن اینکه مربی آنها هم در این چند سال نتایج خوبی گرفته است.ما نگاهی ملی به این ماجرا داریم و تمام تلاش خودمان را می کنم تا بهترین تصمیم را بگیریم.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.