رضایت دکتر روحانی با حضور شهردار پایتخت در جلسات هیئت دولت

فروردین ۱۴۰۳

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به زمزمه‌هایی مبنی بر حضور شهردار پایتخت در جلسات هیئت دولت، گفت: دکتر روحانی و برخی از دولتمردان در بخشی از سخنانشان به حضور شهردار در جلسه هیئت دولت اشاره کردند و این مهم را لازم و ضروری دانستند چراکه شهردار تهران می‌تواند به عنوان عضوی از کابینه دولت باشد.

“فاطمه آلیا” نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به زمزمه‌هایی مبنی بر حضور شهردار پایتخت در جلسات هیئت دولت، گفت: تهران به عنوان پایتخت جمهوری اسلامی ایران جایگاهی دارد که موضوعات و مسائل آن ملی است.

وی در ادامه افزود: حضور وزارتخانه‌ها در تهران و مسائل مهم فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی سبب پر اهمیت شدن این استان شده، بنابراین ضروری است که شهردار تهران در جلسات هیئت دولت شرکت کند.

نماینده مردم تهران با اشاره به مطرح بودن این پیشنهاد در دوره‌های پیشین دولت، تصریح کرد: در زمان شهردار بودن “محمود احمدی‌نژاد”و همچنین “محمدباقر قالیباف” پیشنهاد حضور شهردار تهران در جلسات هیئت دولت نیز مطرح شده بود که متاسفانه این مسئله محقق نشد.

آلیا ادامه داد: دکتر روحانی و برخی از دولتمردان در بخشی از سخنانشان به حضور شهردار در جلسه هیئت دولت اشاره کردند و این مهم را لازم و ضروری دانستند چراکه شهردار تهران می‌تواند به عنوان عضوی از کابینه دولت باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی خانه ملت در پایان خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه وزرا در جلسه هیئت دولت مسائل مربوط به شهرداری را مطرح می‌کنند شهردار می‌تواند در این مباحث به صورت حضوری شرکت کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.