گمانه‌زنی دربارهٔ حضور شهردار در جلسات هیأت دولت

ایران > سیاست – گروه سیاسی:
بعد از اظهارنظرهای اخیر که دربارهٔ حضور شهردار تهران در جلسات هیأت دولت انتشار یافت، بعضی اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس، این موضوع را سبب پیوند بیشتر دولت و شهرداری دانستند.

مرتضی طلایی درخصوص انتخاب شهردار آینده تهران گفت: امروز مدل پیشرفت در کشور، تهران است و شهرداری نیاز داریم که در صندلی هیأت دولت بنشیند و در جلسات حضور داشته باشد لذا باید این شهردار در تراز دولت باشد و بتواند این جایگاه را ارتقا دهد.

به گزارش فارس، منتخب مردم در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این پرسش که شهردار تهران در جلسات هیأت دولت حضور می‌یابد، گفت: طبق قانون باید شهردار در جلسات حضور داشته باشد؛ البته براساس شنیده‌ها قرار است شهردار در این دوره در جلسات هیأت دولت حضور داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه قالیباف اصلی‌ترین گزینه برای شهرداری تهران است، گفت: عده‌ای قصد منصرف‌کردن قالیباف از ماراتن شهرداری را دارند.وی اضافه کرد: تهران نیاز به دایه‌های مهربان‌تر از مادر ندارد و ۳۱نفر عضو شورا می‌دانند چه‌کار کنند و ضمن احترام به سلایق یکدیگر قطعا به جمع‌بندی مناسب می‌رسند.

منصور حقیقت پور، نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم در گفت‌وگویی درخصوص موضوع حضور شهردار تهران در جلسات هیأت دولت گفته است با تدبیر و موافقت آقای روحانی به دعواهایی که به‌خاطر حضور شهردار تهران در جلسات دولت مطرح بود خاتمه داده شد و از این به بعد شهردار پایتخت در این جلسات حضور خواهد داشت.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.