رضوانی: رکورد شناگران قابل قبول نبود، بایواگ قطع همکاری کردیم.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

سرپرست دبیری فدراسیون شنا گفت: با توجه به عدم رضایت از عملکرد شناگران کشورمان ما تصمیم به قطع همکاری با مربی آلمانی کنیم.

محسن رضوانی سرپرست دبیری فدراسیون شنا در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: پیش از این هدایت تیم ملی شنای کشورمان بر عهده یواگ آلمانی بود اما با توجه به اینکه در این مدت شناگران عملکرد قابل قبولی نداشتند و رکوردهای خوبی را به ثبت نرساندند به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم با وی قطع همکاری کنیم چرا که اولویت اصلی ما در تیم‌های ملی مسائل فنی است و به همین دلیل ترجیح می‌دهیم از تجربیات مربیان داخلی استفاده کنیم.
وی گفت: درپی قطع همکاری با یواگ آلمانی در نظر داریم در حال حاضر مربیان ملی را برای هدایت شناگران در اختیار بگیریم.
رضوانی در خصوص تیم ملی جوانان افزود: پس از قهرمانی واترپلوئیست‌های جوان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا آنها مجوز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را بدست آوردند و همزمان با برگزاری رقابت‌های المپیک لندن قرعه کشی مسابقات جهانی استرالیا نیز برگزار شد و حریفان کشورمان مشخص شدند.
وی تصریح کرد: از هفته آینده مرحله جدیدی درتمرینات تیم ملی زیر ۱۸ سال با هدف حضور در این رقابت‌ها از سر گرفته می‌شود و خوشبختانه تا کنون نامه‌ای در خصوص عدم حق حضور در این رقابت‌ها به دستمان نرسیده است و تا کنون مشکلی در این خصوص پیش نیامده است.
وی درخصوص اعزام تیم ملی شنای کشورمان به مسابقات جهانی ترکیه اظهار داشت: مسابقات جهانی مسافت کوتاه قهرمانی جهان آذر ماه سال جاری استانبول ترکیه برگزار می‌شود اما با توجه به اینکه شناگران موفق به ثبت رکوردهای قابل قبول نشدند به همین دلیل به احتمال زیاد تیم ملی به این مسابقات اعزام نخواهد شد و شناگران در این مدت باید رکوردهای خود را بهبود بخشند.
وی در پایان در خصوص مشکلات شیرجه خاطر نشان کرد: در حال حاضر علاوه بر بحث کمیت در رشته شیرجه مشکل سخت افزاری یکی از اصلی‌ترین مشکلات این رشته است که برای اجرای برنامه‌های شیرجه ما نیاز داریم که این مشکل را برطرف کنیم ریاست آیت الهی ۲ دستگاه دایو خریداری شده که در حال حاضر در استخر آزادی تهران نصب شده.
این در حالی است که برای پیشبرد اهدافمان این امکانات کای نیست و باید شیرجه را به امکانات شیرجه مجهز کنیم./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.