رعایت مقررات ملی ساختمان در روستاهای فهرج الزامی است

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/مدیر مرکز کنترل مقررات ملی ساختمان شهرستان فهرج گفت: رعایت مقررات ملی ساختمان در روستاهای فهرج با توجه به زلزله‌خیر بودن این منطقه باید جدی گرفته شود.

به گزارش ممتاز : مهدی قائمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فهرج اظهار داشت: باید رعایت مقررات ملی ساختمان در روستاهای فهرج جدی گرفته شود.

وی خواستار همکاری بیشتر بخشداران در زمینه رعایت مقررات ملی ساختمان در روستاها شد و با اشاره به زلزله‌خیز بودن منطقه و اهمیت استحکام واحدهای مسکونی بیان داشت: باید صدور پروانه‌های ساخت واحدهای مسکونی و ساخت و سازها در روستاها توسط دهیاران روستاها در چهار چوب مقررات ملی ساختمان باشد.

مدیر مرکز کنترل مقررات ملی ساختمان فهرج در بر حفظ حریم‌ها و تعریض‌ها و اجرای نمای مناسب در روستاها تاکید کرد و عنوان کرد: باید در روستاها نسبت به صدور پایانه کار اقدام لازم صورت گیرد تا از ساخت اضافه بنا و ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری شود.

قائمی خواستار مشارکت بیشتر دهیاران روستاها در این زمینه شد و از تعامل خوب مردم این شهرستان با نظام مهندسی قدردانی و تشکر کرد و افزود: رعایت مقررات ساختمان سبب جلوگیری از خسارات زلزله در این منطقه که زلزله‌خیز می‌شود و به‌دنبال آن هم شهر رنگ پویایی و نشاط است.

وی همچنین از پشتیبانی امام جمعه، فرماندار برای پیشبرد و اهداف و خط مشی نظام مهندسی در این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

– ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.