رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان/ یک تیم انصراف داد، تیم دیگر حاضر نشد!

۱۹ام بهمن ،

در لیگ برتر فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی در شرایطی مقابل حریفش پیروز شد که اجازه بازی در ورزشگاه تختی همچون هفته‌های قبل به این تیم داده نشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در هفته‌ نهم دور برگشت لیگ برتر فوتبال بانوان ویژن فارس مقابل دلوارکشتی بوشهر قرار گرفت و با نتیجه‌ چهار بر یک شکست خورد.

ملوان بندر انزلی هم چهار بر صفر توانست تیم شهرداری ارومیه را از پیش‌رو بردارد و آینده سازان مقابل پالایش و گاز ایلام دو بر صفر به پیروزی رسید.

همچنین دیدار شهرداری بم کرمان و پاس همدان هم به سبب حاضر نشدن پاس همدان مقابل شهرداری بم باخت فنی اعلام شد تا سه امتیاز این مسابقه به صدرنشین این رقابت‌ها برسد.

همچنین بازی سرخپوشان گرگان و فولاد سپاهان هم به سبب انصراف تیم سپاهان برگزار نشد و سرخپوشان گرگان سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کرد.

جدول رده‌بندی این رقابت‌ها در هفته‌ جاری نسبت به هفته‌ قبل تغییری نداشته و شهرداری بم صدرنشین است، تیم‌های ملوان بندر انزلی و آینده سازان اصفهان نیز در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

مسابقه ملوان بندر انزلی و شهرداری ارومیه قرار بود همچون هفته‌های قبل در زمین تختی این شهر برگزار شود که اجازه برگزاری این مسابقه در این زمین داده نشد.

علیپور، مسئول کمیته‌ برگزاری مسابقات فوتبال بانوان در این باره به ایسنا گفت: مسابقه ملوان بندر انزلی مقابل ارومیه در زمین شیلات برگزار شد، این در حالی است که عنوان شده بود به سبب در معرض دید بودن این ورزشگاه اجازه بازی در این زمین به بانوان داده نشده است. هر چند ما در نامه نگاری‌های خود اعلام کرده بودیم که پیش از این رقابت‌های این تیم در باشگاه تختی برگزار شده و این زمین از استانداردهای لازم برای مسابقه برخوردار است.

وی ادامه داد: با تمام رایزنی‌هایی که انجام شد در نهایت ملوان بندر انزلی مجبور شد بازی خود را مقابل حریفش در زمین شیلات برگزار کند.

به گزارش ایسنا، بندر انزلی از معدود شهرهایی است که تماشاگران زن بسیاری از نزدیک مسابقه تیم شهر خود را تماشا می‌کنند و هیچ مردی هم اجازه حضور در زمین این مسابقه را ندارد.

پیش از این حضور پرشور تماشاگران زن ملوان بندر انزلی در ورزشگاه تختی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.