رقابت تنگاتنگ ˝معراجی‌ها˝ و ˝طبقه حساس˝ در روزهای پایانی اکران

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

˝پنج ستاره˝ تازه از راه رسید

فیلم‌های اکران نوروزی به ایستگاه آخر رسیدند و در این میان رقابت تنگاتگی میان دو فیلم ˝طبقه حساس˝ و ˝معراجی‌ها˝ ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ فیلم‌ها اکران نوروزی به ایستگاه آخر رسیدند و این هفته آخرین روزهایی است که فیلم‌های نوروزی بر پرده سینما خواهند ماند، فیلم “طبقه حساس” و “معراجی‌ها” رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند و تازه‌ترین فیلم کمال تبریزی وارد هشتمین هفته از اکرانش شده است. این که شورای صنفی در دوشنبه آینده چه تصمیمی برای فیلم‌های پرفروش اکران بگیرد، معلوم نیست، فیلم “طبقه حساس” هنوز به کف فروش نرسیده است. می‌تواند به اکران خود ادامه دهد.” معراجی‌ها”‌ی مسعود ده‌نمکی بیش از ۸ هفته روی پرده بوده است و از چهارشنبه هفته آتی جای خود را به فیلم “متروپل” مسعود کیمیایی خواهد داد.

فیلم “پنج ستاره” به کارگردانی مهشید افشار زاده از چهارشنبه این هفته در گروه سینمایی آفریقا جایگزین فیلم “خط ویژه” شد و اولین ساخته بلند افشارزاده تازه نفس‌ترین فیلم اکران است.

فیلم “طبقه حساس” به کارگردانی کمال تبریزی که پر مخاطب‌ترین فیلم اکران نوروز تا امروز بوده، بعد از گذشت نزدیک به هشت هفته از اکرانش در تهران و شهرستان‌ها پنج میلیارد و ۲۰۰ میلون تومان فروش داشته و این فیلم به طور متوسط فروش روزانه‌اش در تهران و شهرستان‌ها ۸۰ میلیون تومان بوده است.

هنوز فروش فیلم “معراجی‌ها” در شهرستان‌ها بیشتر از تهران است و این فیلم در شهرستان‌ها مخاطبان بیشتری را به خود اختصاص داده است، تازه‌ترین فیلم مسعود ده‌نمکی با فروشی معادل پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان تا به امروز یکی از فیلم‌های پر فروش اکران نوروز ۹۳ بوده است. این فیلم که روزهای آخر اکرانش را سپری می‌کند از چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت جای خود را به فیلم “متروپل” مسعود کیمیایی خواهد داد.

“چ” فیلم تازه ابراهیم حاتمی‌کیا نیز بعد از گذشت شش هفته از اکرانش در تهران یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فروش داشته و ۶۰۰ میلیون تومان در شهرستان‌ها فروخته است. فروش کل این فیلم تا به امروز دو میلیارد و ۵۰ میلیون تومان بوده است.

“زندگی جای دیگری است” که اکرانش را به طور رسمی با ۱۴ سینما آغاز کرد، بعد از گذشت سه هفته از اکرانش در تهران ۲۴۰ میلیون تومان فروش داشته است و اکران این فیلم در سینماهای شهرستان ها از همین هفته آغاز شد.

کارگردانی “زندگی جای دیگری است” بر عهده منوچهر هادی بوده و حامد بهداد، پارسا پیروز فر، یکتا ناصر و نیکی کریمی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

دیگر فیلم تازه نفس اکران فیلم “پنج ستاره” به کارگردانی مهشید افشار زاده است که این فیلم در دور روز از اکرانش در سینماهای تهران با استقبال بسیار مواجه شد. هنوز آمار فروش از سوی دفتر پخش  این فیلم ارائه نشده است.  


 

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.