رقابت ۳ هزار دانشجو در پنجمین المپیاد ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی

رقابت ۳ هزار دانشجو در پنجمین المپیاد ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از رقابت ۳ هزار دانشجو در پنجمین المپیاد ورزشی این دانشگاه خبر داد و گفت: این المپیاد از امروز به مدت ۱۴ روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار می شود.
به گزارش پورتال دانشگاهی کشور  به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علیرضا اسدی مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: پنجمین المپیاد ورزشی این دانشگاه در ۹ رشته ویژه آقایان و شش رشته ویژه بانوان برگزار می شود.
وی با اشاره به رقابت  هزار و  ۷۰۰ دانشجوی پسر و هزار و ۳۰۰ دانشجوی دختر در این المپیاد اظهار داشت: بانوان در رشته های بسکتبال،  والیبال، تنیس روی میز، فوتسال، بدمینتون، کاراته و آقایان علاوه بر اینها در رشته های  کشتی فرنگی و آزاد و تکواندو نیز به رقابت می پردازند.
اسدی در خصوص انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به عنوان محل برگزاری المپیاد تصریح کرد: این واحد دانشگاهی از واحدهای بسیار بزرگ دانشگاه آزاد است که دارای امکانات ویژه ای نظیر زمین چمن فوتبال طبیعی و سالهای متعدد سرپوشیده برای رشته های تکی و گروهی است.
وی در سخنانی با تاکید بر جایگاه دانشجویان در ورزش قهرمانی کشور اظهار داشت: خوشبختانه تا به امروز توانسته ایم حضور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را در ورزش قهرمانی کشور در بعضی از رشته­ها  از ۳۵ به ۱۰۰ درصد و در برخی دیگر از رشته ها به حداقل ۷۰ درصد برسانیم.

رقابت دانشجو

 

المپیاد ورزشی

 

دانشگاه آزاد اسلامی


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.