رهایی جانگوی تارانتینو در سینماهای چین

۳۰اردیبهشت،

پس از گذشت یک ماه

اکران فیلم سینمایی ˝جانگوی رها شده˝ آخرین ساخته سینمایی کوئنتین تارانتینو، کارگردان شناخته شده آمریکایی، در سینماهای چین، پس از آنکه حدود یک ماه پیش به سبب مشکلات تکنیکی متوقف شده بود، از چند روز پیش مجددا در سینماهای این کشور روی پرده رفت.

به گزارش هنرآنلاین، هر چند مسئولان چینی مشکلات تکنیکی را سبب توقف اکران این فیلم عنوان کردند اما ظاهرا این همه سبب نبوده، چراکه یکی از مدیران “سینه‌پلکس سینما” در چین گفته؛ “نسخه تازه فیلم یک دقیقه کوتاه‌تر از نسخه پیشین است.” به گمان این مدیر سینمایی یکی از صحنه‌های این فیلم که ظاهرا بازیگران پوشش مناسبی نداشتند از فیلم حذف شده است.

بنابر این گزارش، در ماه آپریل ۲۰۲۴ زمانی‌که نمایش فیلم در چین متوقف شد حدس و گمان‌هایی دربارهٔ ناهماهنگی این فیلم با قوانین سانسور در این کشور به گوش می‌رسید.

به نوشته بی.بی.سی، ژانگ میائو، مدیر اجرایی کمپانی سونی که تولید این فیلم را برعهده داشته دربارهٔ تغییرات اعمال شده در فیلم را شامل تغییر رنگ خون به رنگ‌های تیره‌تر و پایین آوردن میزان فوران‌های خون عنوان کرده و تصریح کرده که تمام این تغییرات با توافق کارگران فیلم و هماهنگی این کمپانی انجام شده است.

داستان فیلم “جانگوی رها شده” در سال‌های نزدیک به جنگ داخلی در آمریکا می‌گذرد که یک برده آزاد شده به اسم جانگو با بازی جیمی فاکس به دنبال به دست آوردن آزادی همسرش است.

گفتنی است، فیلم “جانگوی رها شده” اولین اثری از کوئنتین تارانتینو است که در سینماهای چین به نمایش درمی‌آید.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.