روابط عمومی بیمارستان شهید چمران: وضعیت عمومی وزیر راه مساعد است

روابط عمومی بیمارستان شهید چمران اعلام کرد که خوشبختانه در سانحه رانندگی صبح امروز، هیچ‌گونه صدمه ای به وزیر راه وارد نشده و وی تنها دچار کوفتگی و کبودی شده است. وزیر راه تا بعدازظهر امروز برای انجام آزمایشات تکمیلی در بیمارستان بستری است.

ایسنا – روابط عمومی بیمارستان شهید چمران با اعلام اینکه وضعیت و حال عمومی مهندس نیکزاد وزیر راه مساعد است، تاکید کرد: مهندس نیکزاد جهت انجام عکس‌ها و آزمایشات تکمیلی هنوز در بیمارستان به سر می‌برد.

پیگیری خبرنگار ایسنا از روابط عمومی بیمارستان شهید چمران حاکیست که خوشبختانه در سانحه رانندگی صبح امروز، هیچ‌گونه صدمه ای به وزیر راه وارد نشده و وی تنها دچار کوفتگی و کبودی شده است.

براساس این گزارش، وزیر راه تا بعدازظهر امروز برای انجام آزمایشات تکمیلی در بیمارستان بستری است.

در ساعت ۹:۱۰ امروز پنجشنبه در مسیر دماوند به تهران، سه کیلومتر بعد از دماوند، دستگاه سواری لندکروز سفید رنگ حامل مهندس نیکزاد، وزیر راه و مسکن و مهندس ملکی، مدیرکل مسکن مهر و مهندس تابش رییس بنیاد مسکن در شیب جاده با برخورد به گاردریل واژگون شد که به گفته فرمانده پلیس راه شرق استان تهران خوشبختانه در این سانحه رانندگی با عملکرد به موقع کیسه‌های هوای خودرو، آسیب جدی به وزیر مسکن و همراهان وی وارد نشده و نامبرده به بیمارستان‌‌ شهید چمران تهران منتقل شد.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.