روحانی در حال رایزنی با هاشمی برای کاندیداتوری ریاست جمهوری است

۰۹ام بهمن ،

مشاور پارلمانی روحانی گفت: ” روحانی” با” هاشمی” و دیگر چهره‌ها و شخصیت‌های سیاسی و تاثیرگذار دیدار کرده است و درحال رایزنی با این اشخاص است.


علی عسگری مشاور پارلمانی “حسن روحانی” مشاور پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با اشاره به آغاز رایزنی‌های وی برای کاندیداتوی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: وی جلسات مشورتی خود را آغاز کرده و تا کنون با تیم‌های مختلفی از مدیران باتجربه قبل، وزرای سابق از جمله ترکان و … و نمایندگان و نخبگان حوزه و دانشگاه جلساتی را داشته است.

وی در ادامه با اشاره به دیدارهای “حسن روحانی” گفت: “حسن روحانی” با هاشمی رفسنجانی و دیگر چهره‌ها و شخصیت‌های سیاسی و تاثیرگذار دیدار کرده است و درحال رایزنی با این اشخاص برای کاندیداتوری ریاست‌جمهوری است.

مشاور حسن روحانی تصریح کرد: روحانی  حامیان مورد توجهی در میان اصلاح‌طلبان معتدل و اصولگرایان معتدل دارد و اگر کاندیدا شود، “مستقل” در انتخابات شرکت خواهد کرد.

وی همچنین افزود: حسن روحانی بدلیل اینکه عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت است   با برخی دوستان خود در جامعه روحانیت رایزنی کرده  و همچنین حزب “اعتدال و توسعه” نیز از وی حمایت می‌کند.

 علی عسگری خاطرنشان کرد: حسن روحانی ارتباط خوبی با نمایندگان ادوار دارد و مجمع هم‌اندیشی دارد و نمایندگان ادوار هم جلساتی با وی برگزارکرده و حمایت خود را از حسن روحانی در انتخابات۹۲ اعلام کرده است.

وی در پایان اظهار داشت: انگیزه فعالیت انتخاباتی در وی و دوستان حامی وی بالاست و روحانی برای حضور در انتخابات مصمم است و درحال انجام تمهیدات عملی برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.