روحانی فتنه بار دیگر از منافقین حمایت کرد

۲۰فروردین۱۳،

یوسف قرضاوی روحانی معروف به حمایت از فتنه در کشورهای عربی، یکشنبه شب در یک برنامه زنده تلویزیونی از گروهک تروریستی منافقین حمایت کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، یوسف قرضاوی رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمین، در گفتگوی زنده خود با برنامه شریعت و زندگی که یکشنبه شب از شبکه الجزیره قطر پخش شد با حمایت از گروهک تروریستی منافقین گفت: این اشخاص انسان‌های مستضعفی می باشند که باید به آنها کمک شود.

این اظهارنظر قرضاوی در پاسخ به تماس تلفنی سرمد عبدالکریم، رئیس پایگاه اینترنتی بعثی «واع» از دانمارک بیان شد. عبدالکریم که بوق رسانه‌ای گروهک تروریستی منافقین در فضای مجازی جهان عرب به شمار می‌رود پس از مظلوم نمایی دربارهٔ این گروهک جنایتکار و توهین به ملت ایران و عراق از قرضاوی خواست تا مجدداً نظر خود را دربارهٔ این گروهک تروریستی بیان کند.

روحانی فتنه که ۳۰ اسفند ماه با صدور یک بیانیه، به شدت از منافقین تروریست حمایت کرده بود بار دیگر با تکرار اظهارات قبل خود، ضمن حمایت از آنها، و با یادآوری احادیثی پیرامون ضرورت حمایت از مظلومین! از دولت عراق نیز انتقاد کرد.

البته اطلاعات ریز و تفصیلی عبدالکریم پیرامون منافقین و تلاش وی برای مظلوم نمایی آنها، نشان می‌دهد این موضوع با دستور و هماهنگی سرکردگان آنها صورت گرفته و تماس ناگهانی وی با شبکه فتنه گر الجزیره و شناخت آنها از این شخص بعثی و اجازه به وی برای طرح پرسش به طور زنده، اقدامی طرح ریزی شده است.

گفتنی است یوسف قرضاوی روحانی ضد شیعی مقیم قطر، از ابتدای آغاز انقلاب‌های عربی، از حامیان جریان‌های سلفی و فتنه در این کشورها بوده است و نقش عمده ای در تحریک ناآرامی در سوریه علیه دولت این کشور داشته است.

ادعای قرضاوی مبنی بر دفاع از مظلومین بدون توجه به مذهب آنها در حالی صورت می‌گیرد که وی از ابتدای آغاز انتفاضه مسالمت‌آمیز مردم بحرین، اقدام آنها را نامشروع و خرابکارانه و انقلابیون را تعدادی اندک توصیف کرده است!

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.