روح الهی از شرکت مخابرات ایران به هیئت مدیره همراه اول و مخابرات ایران رفت

۳۱اردیبهشت،

 

طی مراسمی با حضور رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران اعضای تازه هیئت مدیره شرکت مخابرات استان تهران معرفی و از خدمات مهندس روح اللهی – مدیر عامل سابق و مهندس نجمی عضو هیات مدیره سابق – شرکت تقدیر شد.
 
به گزارش ایسنا در این مراسم سید هاشمی طی سخنانی با اشاره به نقش سیاست گذاری شرکت مخابرات تهران در اداره شرکتهای مخابراتی، گفت : مخابرات تهران در قبل عملکرد قابل قبول و قابل تقدیری داشته‌اند و امروز که مخابرات را تحویل هیات مدیره تازه می‌دهند انتظار داریم، هیات مدیره تازه سطح ارایه سرویس را بالا ببرند.
 
او گفت : هیات مدیره منتخب، رأی همه اعضای مجمع را دارند و لذا باید در برابر همه پاسخگو باشند. مخابرات یکپارچه است و هیات مدیره هم باید هماهنگ و همصدا در توسعه کوشا باشد. این پنج نفر با پنج تخصص مکمل هم، می توانند تحولات بسیاری را سبب شوند.
 
روح اللهی – مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران – نیز طی سخنانی از همکاری کارکنان و مدیران استان تهران تقدیر و تشکر کرد و گفت: کارکنان ما ، در تعهد ، تخصص و شایستگی نمونه‌اند و طی این چند سال ثابت کردند که برای توسعه مخابرات از همه توان خود بهره می گیرند و این توان را در بحران ها به اثبات رسانده اند.
 
عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: بدنه شرکت، پویا و سرزنده است و برای ارایه خدمات بهتر و به روزتر آماده است.
 
پور رنجبر – مدیر عامل شرکت مخابرات ایران – نیز از زحمات روح اللهی تشکر کرد و حمایت ها و مشاوره های وی در مدیریت کلان شرکت را مؤثر و قابل تقدیر دانست.
 
در این مراسم روح اللهی بعنوان عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار معرفی شد و هیات مدیره تازه شرکت مخابرات استان تهران از سوی سیدهاشمی موظف به تعیین مدیر عامل تازه شدند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.