رورا: میلان شایسته پیروزی بود

۰۳م اسفند ،

بارسلونا در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دو گل برابر میلان تن به شکست داد و در آستانه حذف از این رقابت ها برای دومین سال متوالی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا،جوردی رورا که در غیاب تیتو ویلانووا هدایت آبی-اناریها را بر عهده داشت پس از پایان بازی اعتراف کرد که میلان شایسته پیروزی بود البته به شدت از زمین سن سیرو هم انتقاد کرد و آن را مناسب این بازی ندانست.

او گفت: بازی بسیار بدی را به نمایش گذاشتیم.میلان نمایش خوبی داشت و در خط دفاعی بسیار خوب ظاهر شد. آنها شایسته پیروزی بودند. با مشکلات زیادی مواجه شدیم.همه می دانند که بازی در سن سیرو آسان نیست.زمین بازی اصلا مناسب نبود. ما در زمین سیب زمینی بازی می کردیم نه زمین فوتبال.میلان تیم بزرگی است و هرگز نباید آن را دسته کم گرفت.

بارسلونا با این شکست آن هم با نتیجه دو بر صفر کار سختی در بازی برگشت پیش رو خواهد داشت اما رورا نظر دیگری دارد و به صعود از این مرحله امیدوار است” در بازی رفت که نمایش ضعیفی داشتیم و با دو گل تن به شکست دادیم اما اگر تیمی وجود داشته باشد که بتواند نتیجه را به کلی تغییر دهد آن بارسلونا است.به تیمم اعتماد کامل دارم و براین باورم که شانس زیادی برای صعود از این مرحله داریم.

دیدار برگشت دو تیم سه شنبه ۱۲ مارس(۲۲ اسفند) در نو کمپ برگزار می شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.