روزنامه جمهوری : هاشمی نمی‌آید

۰۷اردیبهشت،

روزنامه نزدیک به آیت‌الله هاشمی نوشت: درحالی که روزنامه الحیات نوشته چشم منطقه به آمدن هاشمی است اما آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با قاطعیت اعلام کرده در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا نخواهد شد.

به گزارش ، روزنامه جمهوری اسلامی امروز شنبه ۰۷/۰۲/۹۲ نوشت: درحالی که روزنامه الحیات نوشته چشم منطقه به آمدن هاشمی است، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با قاطعیت اعلام کرده در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا نخواهد شد.

روزنامه الحیات در گزارشی به بررسی شرایط سیاسی کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ایران پرداخت و نوشت: کارشناسان سیاسی منطقه و جهان به سبب ابهام و پیچیدگی در صحنه انتخابات ۲۴ خرداد در پیش‌بینی رئیس‌جمهور آینده ایران دچار مشکل شده‌اند اما این مسئله نظارت بر جریان‌های سیاسی در انتخابات را متوقف نمی‌کند بخصوص در شرایطی که ملت ایران در انتظار تغییر و تحول عظیم برای حل مشکلات و بحران‌های اقتصادی است که امروز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

روزنامه الحیات در ادامه گزارش خود نوشت: «در چنین شرایطی اکثر کارشناسان سیاسی منطقه‌ای و بین‌المللی بر این باورند که ورود هاشمی به انتخابات سبب می‌شود که بازی‌های سیاسی طراحی شده بهم خورده و در انتخابات، پازل “حماسه ای” تکمیل شود که رهبر انقلاب در نامگذاری امسال برای جمهوری اسلامی آن را پیش‌بینی کرده بودند».

روزنامه جمهوری اسلامی در پایان مطلب فوق نوشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تاکنون بارها اعلام کرده برای انتخابات آینده ریاست جمهوری داوطلب نخواهد شد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.