رپرتاژ روزنامه ایران برای شهردار شدن “محسن هاشمی”

فروردین ۱۴۰۳

روزنامه ایران علاوه بر اختصاص یک صفحه کامل به مصاحبه با پسر ارشد هاشمی رفسنجانی، بخشی از صفحه اول خود را نیز به این مصاحبه اختصاص داد؛ روزنامه دولت در روتیتر خود راجع به محسن هاشمی نوشت: “گفت‌وگوی ایران با محسن هاشمی رفسنجانی، کاندیدای شهرداری تهران”.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از جهان‌نیوز؛ روزنامه دولت در اقدامی غیرحرفه ای و در آستانه تعیین شهردار آینده تهران، مصاحبه ای با محسن هاشمی رفسنجانی یکی از کاندیداهای شهرداری منتشر کرد.

روزنامه ایران که با بودجه بیت المال ارتزاق می کند، رسما حمایت خود را از یکی از کاندیداها در انتخاب شهردار پایتخت کلید زد و البته مشخص نکرد که آیا حاضر است برای سایر نامزدها نیز چنین رپرتاژی منتشر کند؟

این روزنامه علاوه بر اختصاص یک صفحه کامل به مصاحبه با پسر ارشد هاشمی رفسنجانی، بخشی از صفحه اول خود را نیز به این مصاحبه اختصاص داد. روزنامه دولت در روتیتر خود راجع به محسن هاشمی نوشت: “گفت‌وگوی ایران با محسن هاشمی رفسنجانی، کاندیدای شهرداری تهران“. روزنامه ایران در مقدمه مصاحبه با محسن هاشمی با تشریح رزومه وی نوشت: “اگر در میان مدیران موفق شهری بخواهید دنبال نامی باشید بی‌تردید به نام محسن هاشمی می‌رسید… اثر مدیریت او در بخشی از نیازهای شهر تهران را می‌توان در تونل‌های طویل و پرتردد مترو ملاحظه کرد“.

انتظار می‌رود که روزنامه ایران در دوره مدیریت تازه خود، اعتدال و بی‌طرفی پیشه کند و از تکرار تجربه‌های تلخ قبل بپرهیزد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.