مهدی هاشمی برای انجام چه‌کاری به ایران بازگشت؟

علی عبدی دبیر تشکیلات انجمن اسلامی مستقل دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه تاکنون قشر دانشجویی در کشور مطالبات زیادی برای بازگشت مهدی هاشمی به ایران داشته گفت: بعد از سه سال خروج از ایران بازگشت وی در این شرایط از چند لحاظ قابل بررسی است.

وی افزود: مهدی هاشمی برای خروج سه ساله خود از ایران باید به ملت پاسخگو باشد و اینکه آیا صرفا با هدف سرکشی به واحدهای دانشگاه آزاد به انگلیس عزیمت کرده؟حال باید پرسید آیا این سرکشی باید سه سال به طول بیانجامد؟

این فعال دانشجویی با بیان اینکه محاکمه و رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی باید با جدیت از سوی دستگاه قضا پی‌گیری شود تصریح کرد: طبق صحبت‌های سخنگوی قوه قضاییه تاکنون دادخواست‌هایی برای محاکمه وی ارسال شده که وی  در دادگاه حضور پیدا نکرده که در صورت ورودش به ایران سریعا محاکمه می‌شود.

عبدی ادامه داد: این چنین حرف‌ها در فضای احساسی زیاد زده می‌شود و امیدواریم که در این پرونده، رسیدگی با جدیت ادامه یابد.

وی به نقش و عملکرد دستگاه قضا اشاره و تاکید داشت: بنا به مطالبات مردم و دانشجویان قوه قضاییه بر مبنای قانون با وی برخورد کند.

دبیر تشکیلات انجمن اسلامی مستقل دانشگاه تهران مسئله زمان بازگشت هاشمی به ایران را این‌گونه تشریح کرد: باید از خود پرسید چه اتفاقی افتاده که امروز شاهد بازگشتش به ایران هستیم و خود، اعلام آمادگی برای محاکمه و رسیدگی به اتهاماتش را بیان کرده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.