اگر برای اصلاح طلبان آب نشود برای ما که آگهی می شود!

یک روزنامه اجاره ای برای چندمین بار اقدام به انتشار رپرتاژ برای هاشمی رفسنجانی کرد. این روزنامه نیم تای بالای صفحه اول خود را به عکس بزرگ از آقای هاشمی اختصاص داده و تیتر زد: «آغاز رایزنی ها؛ آیت الله هاشمی کاندیدای ریاست جمهوری می شود؟»

این روزنامه در عین حال از قول زیباکلام نوشت: قطعاً ایشان به عنوان نامزد در انتخابات حضور نخواهد یافت اما اگر شرایط مطلوب وی باشد که فرصت برای حضور نامزدی معتدل، میانه رو و طرفدار اصلاحات و همچنین طرفدار توسعه و پیشرفت کشور فراهم شود، از این نامزد دفاع و حمایت خواهد کرد.البته زیباکلام توضیح نداد که با حمایت از کاندیداهای قبلی چه گلی بر سر آنها زده است!
علیزاده طباطبایی وکیل خانواده هاشمی نیز هاشمی را مجتهد سیاسی خوانده و گفته است: فکر نمی کنم شرایط ایشان برای حضور در عرصه انتخابات مناسب باشد. برای حضور ایشان، فضای سیاسی و گروه های سیاسی جامعه باید اعلام آمادگی کنند که این در هاله ای از ابهام قرار دارد. نه تنها برای ایشان بلکه برای سایر چهره های اصلاح طلب همین موضوع صدق می کند. ما فقط بحث قانون انتخابات [ شرط سنی] را نداریم، بلکه باید زمینه های سیاسی و اجتماعی داخل کشور را نیز مدنظر قرار دهیم. تصورم این است که انتخابات ریاست جمهوری آینده رقابت بین اصولگرایان خواهد بود. اگر مسئولان سیاسی ما به این جمع بندی برسند که فضا را برای چهره های معتدل و منطقی اصولگرایان باز کنند، قطعاً این افراد از سوی اصلاح طلبان نیز مورد حمایت قرار خواهند گرفت. چون آنچه اصلاح طلبان به آن فکر می کنند، حفظ نظام و منافع ملی است.
روزنامه[ا…] در رپرتاژ خود نوشته است: بدون تردید اگر آیت الله هاشمی بیاید از او استقبال خواهد شد چون حتی منتقدان سالهای اخیر او به خوبی دریافته اند کلید حل بسیاری از مشکلات همان چیزی است که هاشمی بارها به آن اشاره کرده و نامی جز اعتدال ندارد.
منبع :کیهان


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.