روزهای طلائی برای فیلم سینمایی “تو و من”/ “تو و من” برادران بانکی ۶۰۰ میلیون تومانی شد +تصاویر

فیلم سینمایی” تو و من” به کارگردانی “محمد بانکی” روزهای طلایی فروش خود را سپری می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینماممتازنیوز، فیلم های سینمایی در حال اکران این روز افت بسیاری پیدا کرده اند. اکران محدود و نبود سالن سینمایی و مشکلات حوزه هنری با شورای صنفی نمایش که در نهایت منجر به عدم  اکران برخی فیلم ها شد نیز بر روی افت فروش این فیلم ها اثر گذاشت.
گیشه های سینمایی تهران و شهرستان که پیش از یک ماه روزهای طلائی خود را با اکران چند فیلم پرفروش سپری کرده بود پس از دوران اوج خود  این روزها با افت فروش بسیار روبرو شده است.

فیلم سینمایی “بغض” به کارگردانی “رضا درمیشیان” با داشتن ۲۱ سالن سینمایی و ۷ روز نمایش روز گذشته فروشی ۵ میلیون تومانی را سپری کرد و مجموع فروش خود را به ۴۵ میلیون تومان رسانید.

فیلم سینمایی “من همسرش هستم” به کارگردانی “مصطفی شایسته” با داشتن ۱۵ سالن سینمایی در تهران و ۷ روز نمایش عمومی روز گذشته فروشی ۸ میلیون تومانی را تجربه کرد.این فیلم مجموع فروش خود را به ۵۵ میلیون تومان رسانید.

فیلم سینمایی “بوسیدن روی ماه ” با داشتن ۲۳ سالن سینمایی و ۷ روز نمایش متاسفانه نتوانست فروش چندانی را از گیشه های سینمایی بدست آورد این فیلم در مجموع فروش ۳۰ میلیون تومانی را پس از یک هفته اکران برای خود رقم زده است.

فیلم سینمایی “کلاه قرمزی و بچه ننه” که ۴۴ روز صدرنشینی در گیشه های سینمایی را تجربه کرده است این روزها افت فروش بسیار داشته این فیلم با داشتن ۳۴ سالن سینمایی و ۴۴ روز نمایش روز گذشته فروشی ۲۰ میلیون تومانی را از گیشه های سینمایی بدست آورد.

این فیلم در مجموع فروشی ۲ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومانی را برای خود رقم زد و در تعطیلات پایان هفته از مرز ۳ میلیارد در تهران عبور می‌کند.

فیلم سینمایی “ضد گلوله” به کارگردانی “مصطفی کیایی” با داشتن ۵ سالن سینمایی و ۴۴ روز نمایش روز گذشته فروشی ۴ میلیون تومانی را سپری کرد و مجموع فروش خود را به ۵۹۰ میلیون تومان رسانید.

فیلم سینمایی “تو و من” به کارگردانی “محمد بانکی” نسبت به دیگر فیلم های سینمایی در حال اکران خوب می‌فروشد.

 این فیلم پس از ۲۵ روز نمایش و همچنین داشتن ۲۰ سالن سینمایی روز گذشته فروشی ۱۰ میلیون تومانی را تجربه کرد این فیلم در نهایت فروشی ۳۷۰ میلیون تومانی را برای خود رقم زد. گفتنی است؛ گرچه این آمار نشان می‌دهد که گیشه های سالن های سینمایی تا به امروز در جذب مخاطب موفق نبوده اند اما امید است با اضافه شدن چند سالن سینمایی به فیلم های در حال اکران این فیلم ها نیز بتواند فروش خود را افزایش دهند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.