روزهای پررونق موسیقی در نمایشگاه کتاب/ رونمایی از تازهترین آلبوم‌ها

۱۶اردیبهشت،

 سالن «هنر» نمایشگاه کتاب تهران این روزها حال و هوای متفاوتی به این نمایشگاه بخشیده است و نوا و نغمه‌های موسیقی، مخاطبان نمایشگاه کتاب را به این سالن هدایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، پس از سال‌ها ناشران موسیقی دوباره به نمایشگاه کتاب آمده‌اند و تازهترین دستاوردهای موسیقی خود را برای مخاطبان به ارمغان آورده‌اند.

«سالن هنر» در فضای باز نمایشگاه و در خیابان ۲۱ واقع شده است و پیچیدن نوای موسیقی در این محوطه مردم را به داخل سالن هدایت می‌کند.

ناشران برای مخاطبان تخفیف‌هایی نیز در نظر گرفته‌اند و برای نمونه سی‌دی‌های ۸ هزارتومانی با بهای کمتری به دست مخاطبان می‌رسد.

رونمایی از تازهترین تولیدات موسیقی از دیگر اتفاقهای نمایشگاه است و دی وی دی تصویری ارکسترسمفونیک تهران هم چندی پیش در غرفه انجمن موسیقی رونمایی شد.

***

«هرمس» که به صورت مشترک با «آوا خورشید» در یک غرفه حضور پیدا کرده‌است، قصد دارد، روز چهارشنبه، ۱۸ اردیبهشت از یک اثر موسیقایی تازه رونمایی کند.

«یک روز» با حضور یکی از هنرمندان این آلبوم، یعنی شهرام غلامی و همچنین میهمان ویژه نشر موسیقی «هرمس» بیورن مه‌یر (عضو کوارتت انور براهم) رونمایی خواهد شد.

«یک روز» شامل سه‌نوازی رجیب چاکرابورتی(سارودنواز هندی)، پژمان حدادی و شهرام غلامی است.

همزمان با رونمایی این اثر تعدادی از مستندسازان از جمله محمدرضا مقدسیان، ابراهیم مختاری، مجتبی میرطهماسب و ناصر صفاریان که آثارشان از سوی موسسه «آوا خورشید» عرضه می‌شود، در غرفه این انتشار یافتنات حضور خواهند داشتند.

این دو برنامه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ برگزار خواهد شد و تمام علاقه‌مندان می‌توانند، در این مراسم حضور داشته باشند.

«نی‌داوود»، «ترانه شرقی»، «رهگذر هفت اقلیم»، «آواز جنوب»، «آوای باربد»، «سروش» و…از دیگر غرفه‌داران سالن هنر می باشند.

منبع: ایسنا


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.