روز آرمانی صنعت بیمه در بورس رقم خورد

۲۵م دیماه ،

بینا- در معاملات امروز بیست و پنجم دیماه، سهام نه شرکت بیمه ای در بازارهای بورس و فرابورس مورد داد و ستد قرار گرفت.

به گزارش بینا، باز هم معاملات بلوکی بین سهامداران شرکت بیمه آرمان این نماد را به صدر جدول گروه بیمه ها برگرداند. امروز آرمان با حجم بیش از ۵ و نیم میلیون سهم بیشترین حجم را به خود اختصاص داد و رتبه دوم هم به بیمه ملت رسید. بیمه های آسیا و ما هم بدون معامله به کار خود پایان دادند. از نظر نوسان قیمتی هم بیشترین نوسان مثبت نزدیک به ۵ درصد در نماد نوین بود و بیمه پاسارگاد هم نزدیک به ۲ونیم درصد کاهش قیمت داشت. سایر نمادها هم در حالت متعادلی قرار داشتند. همچنین، شاخص صنعت بیمه در بورس امروز ۰٫۰۵ درصد افزایش داشت و به رقم ۱۵۵۰ رسید.
سایر معاملات شرکتهای بیمه بدین صورت بود:
بیمه ملت با حجم معاملات ۴۵۷,۶۶۳ سهم به ارزش ۴۹۸ میلیون ریال داد و ستد شد قیمت پایانی این سهم با ۷۳،۰ درصد کاهش به رقم ۱,۰۹۷ ریال رسید. بیمه آرمان نیز نسبت به روز قبل تغییری نداشت و با مبادله ۵,۵۱۶,۰۰۰ سهم به ارزش ۱۱,۷۷۵ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۲,۱۳۵ ریال بسته شد.
بیمه پاسارگاد با کاهش ۲٫۵۳ درصدی مواجه بود. در این نماد ۲۶۲,۲۸۳ سهم به ارزش ۵۳۵ میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت و با قیمت پایانی ۲٫۰۴۱ ریال بسته شد.
در بیمه دانا ۶۰,۷۰۸ سهم به ارزش ۲۷۱ میلیون ریال داد و ستد شد که این نماد  با افزایش ۲٫۸۶  درصدی و با قیمت پایانی ۴,۴۱۸ ریال بسته شد.
بیمه سامان در مقایسه با روز قبل ۰،۶۵ درصد افزایش داشت و با حجم معاملات ۶۰،۰۰۰ سهم به ارزش ۹۲ میلیون ریال داد و ستد شد قیمت پایانی این سهم ۱,۵۴۰ ریال بود.
در بیمه نوین ۵۵,۰۰۰ سهم به ارزش ۹۶ میلیون ریال مورد داد و ستد قرار گرفت. این نماد با ۴،۹۷ درصد افزایش به قیمت پایانی ۱,۷۵۲ ریال رسید.
بیمه پارسیان نیز حجم معاملاتی برابر ۳۶۲،۳۲ سهم به ارزش ۷۱ میلیون ریال داشت و قیمت پایانی آن با ۱۴،۰ درصد افزایش،  ۲,۱۶۱ ریال بود.
بیمه البرز نسبت به روز قبل ۰۵،۰ درصد افزایش داشت. در این نماد ۰۰۰،۱۸ سهم به ارزش ۷۱ میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت و با قیمت پایانی ۳,۹۰۲ ریال بسته شد.
بیمه میهن نیز با حجم ۶۰۰ سهم و قیمت پایانی ۱,۱۵۰ ریال به کار خود پایان داد.
شاخص کل دومین روز کاری هفته را هم صعودی آغاز کرد و با افزایش ۰٫۷۸ درصدی به رقم ۳۸۰۸۲ رسید. بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص بورس مربوط به فولاد مبارکه با ۹۱واحد و بیشترین تأثیر منفی هم مربوط به مخابرات  با ۴۱ واحد تأثیر بود. همچنین در معاملات امروز تعداد ۳۳،۵۲۶ میلیون سهم به  ارزش ۱,۴۷۱,۱۲۸٫۳۸ میلیون ریال در بازار بورس مورد معامله قرار گرفت.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.