روز خونین موتورسیکلت سواران در پایتخت

حسن عباسی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جزئیات این حوادث گفت: در یک مورد که در ساعت ۹:۰۶ روز گذشته در میدان منیریه رخ داد، یک دستگاه موتورسیکلت با سه عابرپیاده برخورد کرد که به دنبال آن عوامل اورژانس به محل حادثه اعزام شده‌اند.

عباسی هویت سه مصدوم را مردی ۳۵ ساله، زنی ۳۴ ساله و دختربچه‌ای هشت ساله عنوان کرد و گفت: عوامل اورژانس مصدومان حادثه را با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان لقمان منتقل کردند.

وی همچنین از برخورد خونین دو موتورسیکلت سوار با یکدیگر خبرداد و گفت: در جریان این حادثه دو مرد ۲۰، ۲۴ و دو مرد ۱۸ ساله مصدوم شدند.

مدیرروابط عمومی اورژانس تهران اضافه کرد: تکنیسین‌های اورژانس پس از حضور در محل حادثه مصدومان را در ساعت ۱۶:۳۰ از میدان خراسان به بیمارستان سینا منتقل کردند.

عباسی با اشاره به تصادف میان یک دستگاه کامیون با موتورسیکلت نیز گفت: در جریان این حادثه که در ساعت ۱:۱۲ بامداد روز گذشته رخ داده یک موتورسیکلت که دارای سه سرنشین بود با یک کامیون برخورد کرد.

وی اضافه کرد: به دنبال این حادثه که در تقاطع اتوبان یادگار امام با اتوبان همت رخ داد، سه مرد ۲۵، ۱۵ و ۱۶ ساله مصدوم شدند که عوامل اورژانس آنان را به بیمارستان حضرت رسول (ص) منتقل کردند.


دنیای خودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.