روز قدس، روز مانور مسلمانان علیه هرگونه تجاوزگری است/ تحولات سوریه پرداخت هزینه حمایت از آرمان‌های قدس است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به فرا رسیدن روز قدس گفت: روز قدس روز مانور مسلمانان علیه هرگونه اشغالگری و تجاوز است.

حسین مظفر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه به فرموده امام (ره) روز قدس، روز اسلام است، گفت: روز قدس روز مانور مسلمانان علیه اشغالگران، اشغالگری و هرگونه تجاوز است.

وی در ادامه افزود: از آنجایی که روز قدس در دنیای اسلام و در میان مسلمانان جایگاه خود را پیدا کرده است، فراز و فرودهای سیاسی و سیاستمداران نظام سلطه نمی‌تواند این اعلان حمایت عمومی مسلمانان برای روز قدس را تضعیف و آن را کمرنگ کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تحولاتی که در منطقه رخ داده و بیداری اسلامی نیز فعال شده است، اظهار داشت: با توجه به این موضوعات روز قدس امسال در سطح ملی و بین‌المللی در دنیای اسلام از شور و نشاط بیشتری برخوردار است و از طرفی نیز نشان می‌دهد که ملت بصیر ایران به آرمان‌ها و ارزش‌های خود معتقدند و این ارزش‌ها را حتی در تنگناها به معامله نمی‌گذارند و فشارهایی که از سوی نظام سلطه وارد می‌شود ملت ما را به عقب‌نشینی از آرمان‌های انقلاب و قدس وانخواهد داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: تحریم‌ها و فشارها عزم ملت ایران را برای طرح اندیشه‌ها و آرمان‌های خود و تحقق این آرمان‌ها در سطح ملی و بین‌المللی مصمم‌تر می‌کند و استقامت و پایداری مسیری است که ملت ما مسیر تداوم عظمت،‌ شرافت و بزرگواری خود می‌داند.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه فشارها و تحریم‌ها ملت ایران را آب دیده‌تر می‌کند، افزود: ملت ایران با فشارها به حقانیت و آرمان‌های خویش بیشتر پی‌‌می‌برد و قطعا حضور مردم در روز قدس امسال پررنگ‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود.

مظفر در پایان با اشاره به تحولات سوریه گفت: تحولاتی که در سوریه در حال رخ دادن است هزینه مقاومت و حمایت‌هایش از آرمان‌های قدس و ملت مسلمان فلسطین است و متاسفانه نظام سلطه و برخی کشورهای منطقه برای پیگیری اهداف خود و برای باج‌دهی به رژیم صهیونیستی و برای اثبات نوکری خود در برابر زیاده‌خواهی‌های رژیم اشغالگر قدس، تجاوز و مداخله در کشور سوریه را در دستور کار خود دارند، ولی تاریخ و تجربه نشان داده که راهی که ملت بخواهد و مشارکت وسیع مردم درآن باشد، با فشار و تهدیدها سد نخواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.