روسیه با همکاری ایران؛ نقش تأثیرگذارتری در جهان خواهد داشت

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: غرب و iبه وی‍‍ژه آمریکا در همه مسائل جهانی تنها iبه دنبال تأمین منافع خود بوده و دیگران را نادیده می‌گیرند بنابراین روسیه باید با همکاری ایران نقش بیشتر و تأثیرگذارتری در مسائل بین‌المللی ایفا کند.

مصطفی قوام در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره iبه اقدامات سران روسیه در بازسازی روحی اقتصادی و سیاسی روسیه، گفت: پوتین و مدودف با مدیریتی که در عرصه بین‌المللی انجام داده‌اند، توانستند در مسائل بین‌المللی iبه عنوان یک ابرقدرت ظاهر شوند و اکنون iبه دنبال ایفای نقش پر رنگ‌تری در مسائل سوریه می باشند.

وی با توجه iبه سیاست‌های روسیه در مقابل غرب و آمریکا در مسئله‌ی سوریه، گفت:  روسیه با توجه iبه اینکه غرب و آمریکا در مسائل لیبی تنها iبه دنبال منافع خود بوده‌اند اکنون با اتخاذ مواضع مستقل‌تری نسبت iبه آنان، در مسائل سوریه iبه دنبال تاثیر گذاری بر مدیریت جهانی است.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان تصریح نمود: غرب و iبه وی‍‍ژه آمریکا در همه مسائل جهانی تنها iبه دنبال تأمین منافع خود بوده و دیگران را نادیده می‌گیرند بنابراین روسیه باید با همکاری ایران نقش بیشتر و تأثیرگذارتری در مسائل بین‌المللی ایفا کند.  

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.