رونمایی از آتشفشان ۱٫۲ میلیون پوندی در لندن

اردیبهشت ۱۴۰۳

این هایپرکار دو نفره دارای یک موتور V12 هیبریدی است که قدرت پیشرانه ۹۵۰ اسب بخاری را امکان پذیر می کند و البته این موتور توسط کلادیو لومبارید یکی از طراحان ارشد فراری طراحی شده است

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ از خودرو ۱٫۹ میلیون پوندی  Icona Vulcanoدر لندن و در اتفاق معروف Salon Privé رونمایی خواهد شد که از ۴ تا ۶ سپتامبر در پارک سیون غرب لندن برگزار خواهد شد و این برای اولین بار خواهد بود که این خودرو در بریتانیا به نمایش عمومی‌در می‌آید.

 

این‌هایپرکار دو نفره دارای یک موتور V12 هیبریدی است که قدرت پیشرانه ۹۵۰ اسب بخاری را امکان پذیر می‌کند و البته  این موتور توسط کلادیو لومبارید یکی از طراحان ارشد فراری طراحی شده است و حداکثر سرعت این خودرو ۲۱۷ مایل در ساعت و در نه ثانیه می‌تواند به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

icona-vulcano-4

خودرو   Icona در شانگهای و توسط طراح فرانسوی ساموئل چافارت طراحی شده است که بیش از این برای نیسان و جگوار لندرور نیز محصولاتی را طراحی کرده بود و البته در طراحی این خودرو بسیار به طراحی اولین خودرو  Icona که در سال ۲۰۱۱ معرفی شده بود نیز وفادار مانده است.

icona-vulcano-3

دیوید بیگیلی مدیر فروش در این مورد عقیده دارد که  Icona یک نام تجاری تازه و بسیار هیجان انگیز است و البته بسیار خوشحال است که توانسته است این محصول فوق العاده را رد بریتانیا به معرض نمایش بگذارد.

منبع: خودروسازی


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.