رونمایی از نسل جدید موتورهای دیزلی

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 رونمایی از نسل جدید موتورهای دیزلی

رونمایی از نسل جدید موتورهای دیزلی

پرشین خودرو: نسل جدید موتورهای دیزلی درهشتمین همایش بین المللی موتورهای درون سوز و نفت که با حمایت وزارت نفت طراحی و ساخته ‏شده‏ است رونمایی خواهد شد.

به گزارش«پرشین خودرو»، هشتمین همایش بین المللی موتورهای درون سوز و نفت در روزهای ٢٨ تا٣٠ بهمن ماه امسال با محوریت «سبد سوختی»برگزار می شود و متولیان سبد سوختی کشور در آن حضور می یابند.
امیرعباس حسینی، معاون فناوری و روابط بین الملل پژوهشگاه صنعت نفت از حضور خودروسازان و قطعه سازان داخلی و بین المللی نیز در این همایش خبر داد و گفت:با توجه به اینکه یکی از دغدغه‏های سبد سوختی کشور، تولید سوخت‏های دیزلی و بایودیزلی سازگار با محیط زیست است، یکی از محورهای اصلی همایش، تولید این نوع سوخت‏ها خواهد بود.
دبیر اجرایی همایش یکی دیگر از اولویت‏ها را جلوگیری از هدررفت انر‍ژی با تمرکز بر سیستم‏های هم‏زمان تولید حرارت و الکتریسیته عنوان کرد و گفت: این همایش با دو راهبرد اساسی فناوری‏های مرتبط با توسعه قوای محرکه و بهینه‏سازی مصرف انرژی برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، معاون فناوری و روابط بین الملل پژوهشگاه صنعت نفت با بیان اینکه بزرگ‏ترین طراحان موتور دنیا همانند اتریش و آلمان، در این همایش شرکت می کنند، ادامه داد: دیگر کشورهای شرکت‏کننده در همایش نیز در قالب همکاری با قطعه‏سازان خودرو در نمایشگاهی جانبی که توانمندی قطعه‏سازان داخلی را به نمایش می‏گذارد، شرکت می کنند.
حسینی آشنایی با وضع کشور در زمینه توسعه فناوری، سوخت، روغن و توسعه و تولید قوای محرکه را از مهم‏ترین اهداف همایش برشمرد و تصریح کرد: این همایش کمک می کند شرکت‏های خارجی بتوانند علاوه بر آشنایی با توانمندی‏های متخصصان داخلی، به همکاری با شرکت‏های داخلی بپردازند و زمینه همکاری در این حوزه‏ها را به‏تدریج افزایش دهند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.