رونمایی از کتاب کاریکاتورهای اهالی موسیقی در خانه هنرمندان

۰۱م آذر ،

موسیقی > محصولات– ممتازنیوز:
کتاب «چهره به چهره» شامل کاریکاتورهای اساتید موسیقی ایران، که توسط سعید چاواری طراحی و بر بوم نشسته است، به همراه نمایشگاه بعضی از تابلوهای این کتاب ساعت ۱۷ روز یکم آذر در خانه هنرمندان رونمایی می‌شود.

مهدی نمازی مدیر انتشار یافتنات کوله پشتی با اعلام این مطلب به ایسنا گفت: این کتاب شامل آثار سعید چاواری است و ۶۳ کاریکاتور از اساتید موسیقی ایران را شامل می‌شود و به همراه بیوگرافی کوتاه این هنرمندان خواهد بود.

او ادامه داد: ادیب خوانساری،‌ ایرج بسطامی،‌ غلامحسین بنان،‌ فرامرز پایور،‌ تاج اصفهانی،‌ همایون خرم،‌ جلال ذوالفنون‌، محمدرضا شجریان،‌ گروه کامکارها‌، ابوالحسن صبا،‌ محمدرضا لطفی‌، پرویز مشکاتیان‌، شهرام ناظری‌ و محمد نوری و … از جمله هنرمندانی می باشند که کاریکاتور آنها در این کتاب به چشم می‌خورد.

نمازی اظهار کرد: تعدادی از اساتید موسیقی با دیدن تصاویر خودشان ابراز علاقه کردند و شهرام ناظری وقتی تصویر خودش را دید آغاز به خواندن شعری از مولانا کرد و همایون خرم هم متنی را نوشت و از این طرح استقبال کرد.

وی همچنین گفت: مراسم رونمایی با حضور اساتید موسیقی و هنرهای تجسمی در نگارخانه میرمیران خانه هنرمندان برگزارخواهد شد.

او افزود: مراسم رونمایی این کتاب اول آذرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ خواهد بود و در کنار آن نیز تعدادی نقاشی چاپ شده از آثار، به نمایش در می‌آید.

نمازی در پایان سخنانش گفت: کتاب «چهره به چهره» گلاسه و تمام رنگی است و در قطع خشتی با قیمت ۲۵هزار تومان عرضه می‌شود، اما در سه روز برپایی نمایشگاه قیمت کتاب ۲۰ هزار تومان خواهد بود.


RSS
منبع:همشهری آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.