رونمایی تلفن همگانی کارتی با قابلیت شارژ مجدد کارت

۲۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

تلفن همگانی کارتی با قابلیت شارژ مجدد کارت توسط گروه مخابرات استان خوزستان در غرفه مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام رونمایی شد.

به گزارش تفسیری ایسنا، علی برکتی – کارشناس R&D و طراحی دیتای مخابرات استان خوزستان – درباره این دستگاه گفت: کارت تلفن با قابلیت شارژ مجدد برای تلفن های همگانی طراحی شده است و متقاضیان می‌توانند از طریق عابر بانک و سامانه‌های در نظر گرفته شده کارت خود را شارژ مجدد کنند.

وی افزود: این دستگاه‌ها کاملاً تولید داخل است و کلید نرم‌افزارها و سخت‌افزارها در داخل کشور طراحی شده است.

برکتی با اشاره iبه استفاده ۶ ماهه از این تلفن‌های همگانی در سطح استان خوزستان گفت: در حال حاضر ۲۰ دستگاه تلفن همگانی در نقاط مختلف استان استفاده

می‌شود.

بنا بر اعلام ستاد خبری گروه مخابرات ایران، وی در توضیح کیفیت این دستگاه بیان کرد: تلفن‌های پیشی پاسخگوی ارتباط با کیفیت خوب در فواصل بیش‌تر را نداشته اما اکنون تلفن‌های تازه این امکان را دارند.

برکتی دیگر سرویس‌های استان خوزستان را سیستم « پری پید» اعلام کرد و افزود: این تلفن اعتباری است و اشخاص می‌توانند با تهیه کارت از تلفن ثابت دیگری تماس گیرند و حساب آن‌ها از شارژ کارتشان کم خواهد شد. همچنین نرم‌افزاری با عنوان پرداخت صدقات از طریق کارت تلفن نیز فراهم شده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.