رویانیان: روز به روز بهتر می‌شویم

 محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که در اولین گام در بازی‌های سخت و دشوار لیگ به یک پیروزی شیرین رسیدیم. جا دارد به صنعت نفتی‌ها هم خسته‌ نباشید بگویم که با جوانان جویای نام مقابل تیم خوب و یکدست ما بد کار نکردند.

وی افزود: مانوئل ژوزه مدت زیادی نیست که در جمع بازیکنان حضور دارد و قطعاً ایشان و بازیکنانی که خیلی از آنها تازه امسال به ما اضافه شدند نیازمند زمان و فرصت هستند تا بتوانند چهره واقعی خود را به نمایش بگذارند.

رویانیان تاکید کرد: مربی ما نیاز به شناخت بیشتر تیم دارد تا بتواند ساختار تیمی خود را راحت‌تر طراحی کند. بازیکنانی داریم که تاکتیک پذیرند و زمان اندکی است که با مربی جدید آشنا و از فصل بدنسازی خارج شده‌اند، پس شک نکنید روز به روز بهتر و قوی‌تر خواهیم شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به شرایط جوی آبادان گفت: گرمای ۵۰ درجه و حضور هواداران خونگرم آبادانی در ورزشگاه کار را برای هر تیمی دشوار می‌کند اما خدا را شکر می‌کنم که به ۳ امتیاز شیرین رسیدیم و گام اول را محکم برداشتیم.

رویانیان ضمن تشکر از بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: من از تک تک آنها ممنونم که بسیار خوب و عالی وظیفه‌شان را انجام دادند. قسمت این بود که کریمی پاس بدهد و کاظمیان گل بزند اما همه بچه‌ها خوب بودند و به همین دلیل من به عنوان مدیرعامل باشگاه از آنها تشکر می‌کنم.

وی گفت: من این برد را به تک‌تک هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم. این برد در آستانه ماه مبارک رمضان کام هواداران ما را شیرین کرد و هدیه کوچکی برای آنها بود و انشاءالله در بازی‌های آینده همین روند ادامه پیدا خواهد کرد. قطعاً بازیکنان ما در بازی‌های آینده هماهنگ‌تر و بهتر در زمین حاضر خواهند شد تا بازی‌های قشنگی را به نمایش بگذارند.

رویانیان در پایان در مورد تصمیم‌گیری برای بازی در ماه مبارک رمضان به فارس گفت: به حرفی که زده‌ایم پایبند هستیم اما باید ببنیم چه اتفاقی می‌افتد. بهتر است اجازه بدهیم هواداران ما از این برد لذت ببرند. همیشه بازی‌ اول حساسیت خاص خودش را دارد و این برد از لحاظ روحی و روانی برای تیم ما، هواداران و باشگاه پرسپولیس بسیار خوب بود. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد. ما تازه اول راه هستیم و کار دشواری در پیش داریم اما نگرانی وجود ندارد و انشاءالله هر روز که می‌گذرد بهتر خواهیم شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.