رویانیان سفیر طلایی سازمان بهزیستی شد

۱۶م اسفند ،

محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به همراه شیرینی ، امروز نشستی با افراسیابی یکی از مسئولان ارشد سازمان بهزیستی و حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال و مشاور سازمان بهزیستی داشت و دربارهٔ مشارکت باشگاه پرسپولیس در امور خیریه دیدار و گفتگو کرد.

مسئولان سازمان بهزیستی در پایان این نشست، محمد رویانیان را به عنوان سفیر طلایی این سازمان انتخاب و معرفی کردند و حضور پررنگ باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در امور خیریه و عام‌المنفعه را اقدام تاثیرگذاری در این زمینه دانستند.

محمد رویانیان در این ملاقات تاکید کرد؛ با شکل‌گیری و فعال کردن هر چه بیشتر موسسه خیریه، باشگاه پرسپولیس تلاش‌های خود برای مشارکت هر چه بیشتر پرطرفدارترین تیم آسیا در امور خیریه را مضاعف خواهد کرد و در این راه از بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس دعوت به همکاری خواهد نمود تا بتوان در راه رسیدن به اهداف مورد نظر، موفقیت‌های بیشتری را کسب کرد.

در همین زمینه محمد رویانیان با محمد مایلی‌کهن، محمد پنجعلی و مهدی مهدوی‌کیا به منظور حضور فعال در موسسه خیریه باشگاه پرسپولیس گفتگو کرد و نظرات آنها را جویا شد. مایلی‌کهن، پنجعلی و مهدوی‌کیا نیز موافقت خود را با حضور در موسسه خیریه پرسپولیس اعلام داشتند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.