رویانیان: فقط به ۲ بازی آینده فکر کنید

۲۸م دیماه ،

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از خبرهایی مبنی بر استعفایش که سبب برخی مشکلات میان بازیکنان شده بود، بالاخره در تمرین امروز پرسپولیس شرکت کرد تا به بازیکنان اعلام کند کنار آنها حضور دارد.

وی پس از حضور در تمرین امروز به مدت ۶۰ دقیقه با بازیکنان به گفت‌وگو پرداخت و به آنها گفت: همه مشکلاتی را که دارید کنار بگذارید و فقط باید به ۲ بازی آینده مقابل داماش و استقلال فکر کنید، بالاخره بازی‌های سختی پیش‌رو است و امیدوارم با روحیه‌ای بالا و تلاش همه دست به دست هم دهیم تا در ۱۱ بازی آینده در تهران موفق باشیم. شما این پتانسیل را دارید تا انشاءالله به هدف خود برسید.

رویانیان در هنگام خروج از ورزشگاه درفشی‌فر با پلاکاردی از سوی هواداران و لیدرها مواجه شد که روی آن نوشته شده بود، «دلم برای فوتبال تنگ شد، از تلویزیون تماشا می‌کنم، اما سردار رویانیان اگر دل ما برای تو تنگ شد چه کار کنیم. ما دلدادگانت طاقت ندیدن شما در پرسپولیس را نداریم!»

رویانیان وقتی با این پلاکارد مواجه شد، دقایقی مقابل ورزشگاه درفشی‌فر ایستاد و آن را خواند و سپس با لبخند از هواداران با تکان دادن دست تشکر کرد. البته هواداران خیلی دوست داشتند تا دقایقی با او به گفت‌وگو بپردازند اما رویانیان اعلام کرد که فعلا ترجیح می‌دهد که سکوت کند به همین دلیل سریعا مقابل ورزشگاه‌ درفشی‌فر را ترک کرد.

شیرینی و کریمی نیز پس از اتفاقات چند روز قبل برخورد خوبی با یکدیگر داشتند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.