رویانیان:دنیزلی مرا دروازه بگذارد بهترم!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر درون دروازه بایستم بهتر از دروازه‌بانان فعلی پرسپولیس کار خواهم کرد.

به نقل از فارس محمد رویانیان در تماسی تلفنی با برنامه ورزش و مردم در مورد شکست‌های پرسپولیس گفت: متأسفانه تیم ما دچار مشکل شده و فکر می‌کنم از مسائل بیرونی و داخلی ضربه می‌خورد. بیماری که از ابتدای فصل دچارش بودیم هنوز خارج نشده‌ایم و این بیماری باید از پایه ریشه‌کن شود. شکست مقابل سایپا و تراکتورسازی در شأن پرسپولیس نیست.

وی گفت: ما در بازی‌های آسیایی حرف اول را می زنیم و اگر همه کمک کنند که بدرخشیم می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم. ما در لیگ می‌توانستیم جام بگیریم یا حداقل سهمیه آسیا را کسب کنیم اما نشد و بازیکنان ما از توانایی‌های خود استفاده لازم را نبردند. باید در این زمینه بررسی بیشتر کنیم. من به عنوان مدیرعامل تمام امکانات را برای نتیجه گیری فراهم کردم و هیچگونه مشکل مالی نداریم.

روانیان در پاسخ به این سوال که با نتایج فعلی دلتان برای استیلی نمی‌‌سوزد، گفت: او مربی خوبی است و زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد عملکرد ضعیف دروازه بانان این تیم گفت: اگر دنیزلی مرا به عنوان دروازه‌بان در بازی قرار دهد عملکرد بهتری خواهم داشت. دروازه‌بانان نباید به این سادگی گل بخورند. علت اصلی نتایج ضعیف ما دروازه بانان هستند. معمارزاده دروازه بان خوبی است، اما توجه کنید طالب‌لو روز گذشته در تیم شاهین مقابل سپاهان تا زمانی که مصدوم نشده بود عملکرد بسیار مناسبی داشت اما پس از مصدومیت و خارج شدن از زمین این تیم دو گل دریافت کرد. یک دروازه بان خوب تیم‌ها را در مواقع حساس نجات می‌دهد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از فروش حقیقی پشیمان نیستید گفت: حقیقی هم همین طور بود. ما از اول فصل در درون دروازه مشکل داریم. البته دفاع تیم هم مسائل زیادی دارد. در حمله هم خوشبختانه بازیکنان خوبی داریم اما توپ‌هایشان وارد دروازه نمی‌شود. کم کم باید به این مسئله که طلسم شده‌ایم ایمان بیاوریم.

رویانیان در مورد اینکه چرا کریمی به تبریز نرفت گفت: کریمی از قبل با دنیزلی هماهنگ کرده بود و این سرمربی هم تشخیص داد که کریمی فرصت دهد تا روحیه خود را بازیابد. البته گلایه‌ای هم از نوع برخورد میزبان داریم که نمی خواهم به آن بپردازم.

رویانیان در مورد کسر ۹ امتیاز به دلیل شکایت آرفی از سوی فیفا عنوان کرد: تا زمانی که زنده باشم نمی گذارم این کسر امتیاز صورت بگیرد. ما مجبوریم که پول آرفی را بدهیم. در این فصل هزینه زیادی برای پرسپولیس کردیم. برخی از تیم‌ها از اول فصل با یک کادر فنی و بازیکنان ثابت کار را آغاز کردند اما ما هم سرمربی را تغییر دادیم هم بازیکنان جدید کسب کردیم که این کار دو برابر برای ما هزینه داشت. ما بر اساس درخواست هواداران دنیزلی را آوردیم. او واقعا مربی شایسته‌ای است اما مصون از اشتباه هم نیست.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد لیست مازاد این تیم گفت: برخی بازیکنان تا الان شایستگی لازم را برای حضور در پرسپولیس نشان ندادند. به نظر من پرسپولیس تیم بزرگی در آسیاست اما در حال حاضر جایگاه خود را ندارد. پرسپولیس همیشه بزرگ است هرچند که وضعیتش مناسب نیست.

وی درمورد اختلافات کریمی و دنیزلی و اینکه خداداد عزیزی پیش از فصل اعلام کرده بود این بازیکن با دنیزلی هم به مشکل می‌خورد اظهار داشت: عزیزی بازیکن بزرگ و دوست‌داشتنی است اما پیش بینی کردن چیزی را حل نمی‌کند و این حرفها در فوتبال زیاد مطرح می‌شود.

رویانیان گفت: نکته‌ای که برای من مهم است اینکه من مدیرعامل پرسپولیس باشم و کریمی و دنیزلی اختلاف داشته باشند؟ صادقانه بگویم اختلافی وجود ندارد و این دو مانند پدر و پسر با یکدیگر برخورد می‌کنند. برخی اوقات صحبت‌هایی به میان می آید و به زودی برطرف می‌شود.

وی در پایان تأکید کرد: شکست برای مردان است. پرسپولیس بیماری مزمن دارد اما این بیماری سرطان نیست.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۷۵ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۸ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , پرسپولیس

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.