ماجرای رفت و آمدهای دنیزلی به بشیکتاش / رویانیان به افندی اجازه مذاکره داده است؟

به گزارش خبرآنلاین؛ مذاکره ۴ ساعته دنیزلی با بشیکتاش و توافق این مربی با این باشگاه، خبری بود که ابتدا از سوی شبکه «ام تی‌وی» اعلام شد؛ شبکه‌ای که متعلق به یکی از مالکان باشگاه بشیکتاش است. پس از آن سایت‌های خبری ترکیه مثل استار، حریت و ملیت، همگی یک خبر مشترک را منتشر کردند مبنی بر این‌که دنیزلی یک جلسه ۴ ساعته با فکرت رجب اورمان، مدیر باشگاه بشیکتاش داشته است. آن‌ها همچنین نوشتند که دنیزلی با بشیکتاش به توافق رسیده و حتی سایت خبری استار مدعی شد که خبر رسمی سرمربیگری دنیزلی در ترکیه، به زودی در صفحه توئیتر باشگاه بشیکتاش اعلام خواهد شد.

در شرایطی که این اخبار منتشر می‌شدند، محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مصاحبه‌ای با فارس، گفت با پیگیری‌هایی که انجام داده متوجه شده دنیزلی به بشیکتاش نمی‌رود. او همچنین گفت: «دنیزلی به بشیکتاش نرفته است. اگر هم رسانه‌های ترکیه‌ای این موضوع را نوشته‌اند و این اتفاق افتاده،‌ مبارک او باشد.»

چند ساعت بعد، همان شبکه «ام تی‌وی» که خبر اولیه را منتشر کرده بود، خبر توافق دنیزلی با بشیکتاش را تکذیب کرد. اتفاقات بعد از ظهر چهارشنبه در حالی رخ می‌داد که چند روز قبل در مطبوعات ایران خبری منتشر شده بود مبنی بر قطعی شدن سرمربیگری اریک گرتس در بشیکتاش. زمانی که آن خبر مخابره شد، هواداران پرسپولیس هم نفس راحتی کشیدند که سرمربی تیمشان به ایران برمی‌گردد. اما با این حال دنیزلی هنوز به ایران برنگشته است و از طرفی باشگاه بشیکتاش هم همچنان درگیر انتخاب سرمربی خود است. البته مدیر باشگاه بشیکتاش چهارشنبه شب اعلام کرد که مذاکرات آن‌ها با دنیزلی پیشرفتی نداشته و این نشان می‌دهد گرچه دنیزلی سرمربی این تیم ترکیه‌ای نشده، اما قطعا مذاکراتی با آن‌ها انجام داده است.

تاکید چند باره رسانه‌های مختلف ترکیه مبنی بر مذاکره دنیزلی و بشیکتاش و از طرفی حاضر نشدن این مربی در ایران، نشان دهنده این است که سرمربی فصل قبل پرسپولیس مذاکراتی با باشگاه بشیکتاش داشته اما به هر دلیل با آن‌ها به توافق نرسیده است. از طرفی محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم هیچ گاه حاضر نشده گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال بازگشت علی دایی یا حضور خوزه مانوئل پرتغالی را تکذیب کند. این نشان می‌دهد که خود مسئولان باشگاه پرسپولیس هم به این نتیجه رسیده‌اند که ممکن است دنیزلی به ایران برنگردد و در خفا به دنبال جانشین او هستند. از طرفی در شرایطی که دنیزلی با پرسپولیس قرارداد دارد و در ترکیه با بشیکتاش مذاکره می‌کند، این گمانه‌زنی را قوت بخشیده که خود رویانیان هم چندان مخالف برنگشتن دنیزلی نیست؛ شاید این‌طوری او بتواند گزینه‌ای که از نظرش بهتر از دنیزلی است را بالای سر تیم پر ستاره خود بگذارد.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.