رویانیان:دیشب دوباره اعمال قانون شدم/ فتح الله زاده: حاجی جان پلیس من را گرفت گفت رفیق سرداری!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – محمد رویانیان و علی فتح الله زاده مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همراه با مهدی تاج ، رئیس سازمان لیگ برتر مهمان کافه خبر بودند.

به گزارش ممتاز ؛ محمد رویانیان که به همراه علی فتح الله زاده و مهدی تاج به «کافه خبر» آمده بود ، در بخشی از حرفهایش از خستگی مفرطش می گفت. او که تازه ۵ بامداد به تهران رسیده بود ، ۶ ساعت بعد ، خسته و کوفته آمده بود تا در میزگرد «خبر» حاضر باشد. او البته اشاره ای داشت به رانندگی شب قبلش در جاده بیجار به زنجان. جایی که اعمال قانون شده بود؛« داشتیم می آمدیم ، پسرم پشت فرمان ماشین بود که پلیس متوقف مان کرد. من خودم هم کنار دست پسرم نشسته بودم. همکاران عزیزم در پلیس راه در خودروی شان نشسته بودند که با پسرم رفتیم تا مدارک را تحویل بدهیم. بنده های خدا من را که دیدند ، بسیار ابراز لطف کردند و جریمه مان نکردند. من بسیار عذر خواستم چون پسرم در شب و در مسیر جاده با ۹۰ کیلومتر رانندگی می کرد و سرعتش بالاتر از حد مجاز بود. خودم حسابی شرمنده شدم از این همه لطف همکاران خوبم. »

او همین که این خاطره را تعریف می کرد ، علی فتح الله زاده مدیر استقلال که بعد از دربی حسابی رابطه اش با سردار گرم و صمیمی شده است گفت سردار جان من خودم دو هفته پیش داشتم می رفتم قم ، پلیس نگه ام داشت تا دید من هستم گفت تخت گاز برو که سردار را همین ۲۰ دقیقه پیش ردش کردیم برود!»

این دو در این گفت و گو حرف های جالبی را دربارهٔ حق پخش ، دربی بی هیجان ، بحث تیم ملی و چالشی جدی با رئیس سازمان لیگ دربارهٔ برنامه ریزی های مسابقات داشتند که بزودی می توانید مشروح شان را در خبرورزشی و خبرگزاری خبرآنلاین بخوانید.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.