رویانیان: با عابدینی اختلاف‌نظر داشتم اما توهینی در کار نبود/فتح‌الله‌زاده خلاف کرد و اعمال قانون شد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید پیشکسوتان این تیم زیر نظر علی پروین تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته‌اند.

به گزارش ممتاز؛ محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرآنلاین در مورد درگیری‌اش با امیر عابدینی در جلسه اتحادیه فوتبال گفت: «ما در آن جلسه اختلاف نظر داشتیم اما اصلا توهینی در کار نبود. آقای عابدینی برای من فرد عزیزی است و این اختلافات تاثیری در همکاری ما نخواهد داشت. در واقع ما مشغول بحث دربارهٔ یک موضوع فوتبالی بودیم اما ایشان و چند نفر دیگر در مورد اشخاص نکاتی را مطرح کردند. خواسته من این بود که کلی تر صحبت کنیم و این سبب تند شدن بحث‌مان شد.

او ادامه داد: «در کل اتفاق خاصی رخ نداد و شاید دیگران این مسئله را بزرگ کردند. به هر حال من به آقای عابدینی علاقه دارم و ایشان بزرگتر ماست.»

جالب اینجاست که در پایان هنگامی که علی فتح‌الله‌زاده قصد ترک محل جلسه را داشت، هیچ اثری از خودرو خود ندید و در نهایت متوجه شد به سبب پارک کردن در محل توقف ممنوع، پلیس خودروی او را به پارکینگ برده است. رویانیان در پاسخ به این سوال که آیا اعمال قانون خودرو مدیر عامل استقلال کار او بوده، گفت: «نه بابا به من ارتباطی ندارد. آقای فتح‌الله‌زاده می خواست کار خلاف انجام ندهد تا خودرو او را به پارکینگ نبرند. به هر حال وقتی زیر تابلو توقف ممنوع یا دوبل پارک می کند، تبعاتی هم دارد.»

رویانیان در پایان در مورد دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و میلان ایتالیا گفت: «ما هم منتظریم تا روز چهارشنبه بازیکنان میلان به تهران بیایند. تمرینات پیشکسوتان ما هم زیر نظر علی پروین با نظم خوبی برگزار می گردد و امیدوارم در روز مسابقه هواداران به ورزشگاه بیایند تا روز باشکوهی را رقم بزنیم.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.