رویانیان:عابدینی پدرخوانده مافیای فوتبال است

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: جنگ امیر عابدینی و رویانیان علنی و شدیدتر از همیشه شده است. رویانیان در آخرین مصاحبه اش بدون اینکه نامی از عابدینی بیاورد او را پدرخوانده فوتبال ایران دانست.

او در این مورد به ایسنا گفتت: «برخی آقایان که دچار خودشیفتگی هستند با گره زدن زلف خود به برخی از بازیکنان و افراد شاخص در فوتبال به دنبال ارتزاق هستند. متاسفم از شنیدن جملات یکی از مدیران فوتبالی که خودش را پرسپولیسی می داند اما تیشه به ریشه تیم می زند. او که دستش برای همه روشده است می گوید من دچار توهم شده ام و بعد هم مدام از علی کریمی حرف می زند و صحبت هایی می کند که آرامش پرسپولیس را برهم بزند.

من خطاب به او باید بگویم که اولا کل فوتبال در توهم است و ثانیا شما را خوب می شناسم که در چه توهماتی زندگی می کنید. لطفا با گره زدن خود به افراد محبوب مثل علی کریمی به دنبال کسب محبوبیت بادآورده و آنچنانی نباشید.»

رویانیان همچنین گفت: «به ذهنم می آید که ارتباط شما با بعضی بازیکنان و القای برخی توهمات شبهه آمیز چگونه قبل از شروع لیگ و همینطور در کوران مسابقات به پرسپولیس لطمه زد و می دانم که شما در تخریب تیم و بر هم ریختن سازمان تیمی پرسپولیس چقدر تاثیر داشتید. پدر معنوی فوتبال ایران در میان این همه آدم پرافتخار شما هستید؟ من می گویم که شاید شما «پدرخوانده» فوتبال باشید که در مافیای فوتبال ایفاگر نقش هایی هستید که اگر لازم باشد خواهم گفت. من فعلا بیش از این حرفی نمی زنم اما اگر لازم باشد پرونده شما را ورق خواهم زد.»


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.