رویانیان: آرزویم بود که خلعتبری پرسپولیسی شود / او سه و نیم میلیارد تومان ضرر کرد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – پایگاه اینترنتی باشگاه پرسپولیس نوشت:

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: خوشحالم که پس از دو سال پیگیری، محمدرضا خلعتبری با پرسپولیس قراردادی دو ساله بست.
محمد رویانیان پس از امضای قرارداد دو ساله با محمدرضا خلعتبری گفت: آرزوی دو ساله‌ام بود که محمدرضا خلعتبری پیراهن پرسپولیس را بر تن کند، چرا که هواداران و مربیان پرسپولیس خواهان حضور او در این تیم پرطرفدار بودند.
وی افزود: فصل قبل نتوانستم خلعتبری را به پرسپولیس بیاورم. امسال اما از تیر ماه شخصا با باشگاه عجمان و مدیر برنامه‌های خلعتبری در امارات جلساتی داشتم. ما روی قیمت مشکل داشتیم و به توافق نرسیدیم اما خلعتبری پس از تغییر نام لیگ این کشور قاطعانه به من گفت: مرا بیاورید پرسپولیس. مذاکرات ما از سر گرفته شد و هم باشگاه عجمان همکاری کرد و چهارصد هزا دلار تخفیف داد و هم خلعتبری تخفیف بسیار خوبی به ما داد. جا دارد هم از مدیران باشگاه عجمان و هم از این بازیکن ملی‌پوش و مدیر برنامه‌هایش و تمام کسانی که ما را در این راه یاری دادند، تشکر کنم.
مدیر عامل پرسپولیس تصریح کرد: خلعتبری با پرسپولیس برای سال اول قراردادی ۶۵۰ میلیون تومانی بست که ۱۵۰ میلیون نیز در صورت راهیابی پرسپولیس به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و گلزنی او به این بازیکن تعلق می‌گیرد. ما با خلعتبری قراردادی دو ساله بستیم. مبلغ قرارداد سال اول او را شفاف گفتم و باید بگویم مبلغ قرارداد سال دومش با پرسپولیس متفاوت است.
رویانیان در پاسخ به این سوال که خلعتبری از میلیاردها تومان پول به خاطر کشورش و پرسپولیس گذشت کرده، گفت: در واقع خلعتبری حدود سه و نیم میلیارد تومان ضرر کرد. این کار او جای تقدیر و تبریک دارد. خلعتبری دست به کار بزرگی زد و اگر منصف باشیم باید بگویم این اقدام و گذشت او در تاریخ فوتبال ما ماندگار خواهد شد.
رویانیان خاطرنشان کرد: وظیفه خود می‌دانم بار دیگر از آقای حسین هدایتی تشکر و تقدیر کنم. البته ما یک اسپانسر دیگر هم داریم که از آن رونمایی خواهیم کرد.
محمد رویانیان در پایان گفت: قرارداد خلعتبری در هیات فوتبال و سازمان لیگ ثبت خواهد شد و اقدامات لازم برای دریافت ITCو ثبت قرارداد در سیستم TMSفیفا و دریافت مجوز از فدراسیون بین‌المللی فوتبال ظرف امروز و فردا انجام خواهد شد و قاطعانه باید بگویم خلعتبری برای بازی کردن در دربی به محض دریافت ITCهیچ مشکلی نخواهد داشت و در صورت صلاحدید آقای دایی می‌تواند در دربی به میدان برود. بد نیست بگویم فصل قبل در تاریخ دوم بهمن ماه، ولاتکو بازیکن مقدونیه‌ای با پرسپولیس قرارداد بست و ITCاو را با پیگیری فراوان دریافت کردیم و کارت بازی ولاتکو برای حضور در دربی که ششم بهمن بود، صادر شد اما این بازیکن به سبب سرماخوردگی در لیست ۱۸ نفره قرار نگرفت و خلعتبری نیز چون از سهمیه بازیکن آزاد استفاده نکرده‌ایم پس از دریافت ITCهیچ منعی برای بازی کردن در دربی ندارد.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.