ریشه تئاتر کشور در شهرستان هاست

یکشنبه ۲۵ تیر – ۰۳:۳۱:۱۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- کارشناس مشاور مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری گفت: برگزاری نشست های مشترک و کارگاه های آموزشی عامل مهمی در تقویت آثار نمایشی مراکز استانی است.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، شکر خدا گودرزی در نشستی با گروه های نمایشی استان چهارمحال و بختیاری با بیان این مطلب افزود: برگزاری نشست های مشترک عامل مهمی در تقویت آثار نمایشی است که خوشبختانه هنرمندان شهرستان ها از این نشست های مشترک استقبال خوبی کردند. بر این اساس برگزاری کارگاه های آموزشی در شهرستان ها و طراحی برپایی نشست های استانی یکی از ضروری ترین اقداماتی است که برای تئاتر شهرستان باید انجام داد.
گودرزی با اشاره به ضرورت استفاده هنرمندان تئاتر از سالن های نمایشی افزود: در سفر به چندین شهرستان شاهد سالن های نمایشی خوبی بودم که متاسفانه در اختیار گروه های نمایشی نبود و هیچ استفاده ای از این سالن های نمایش نمی شد، این در صورتی است که می توان با بهره گیری مناسب از این سرمایه های ملی و استفاده هنرمندان از سالن های مراکز فرهنگی و هنری استان ها، زمینه پیشرفت تئاتر شهرستان ها را فراهم کنیم.
گودرزی درباره نمایش در حوزه هنری خاطرنشان کرد : وجود دانشگاه نمایش سوره از سوی حوزه هنری در سالهای گذشته بسیار موثر بوده چرا که در این دانشگاه ها هنرمندان خلاق نمایش در شهرستان ها  کشف می شدند و به عرصه نمایش کشور معرفی می شدند؛ اما متاسفانه با حذف این دانشگاه ها در واقع هنر تئاتر در شهرستان ها دچار خلاء شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۵۱۵۳۱۱۱۱۹۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.